KRSC 18 Skrevet 1. Oktober Hej Jeg har været forbi hendes Snapchat profil før, men ikke gjort noget ved det. Hun holder til i Haderslev men kommer til Sjælland, Aarhus og Nr. Sundby ind imellem For at booke hende, skal man købe adgang til hendes VIP chat for 200,- (engangsbeløb) Et møde med hende på 30 minutter koster 500,- Er der nogen herinde, der har gjort sig erfaringer? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 54 Skrevet 1. Oktober KRSC skrev, for 1 minut siden: For at booke hende, skal man købe adgang til hendes VIP chat for 200,- (engangsbeløb Nej. For at blive snydt skal du overføre 200 kr. Derefter bliver du blokeret. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 1. Oktober Det virker så utroligt fake som det kan blive. Det lugter langt væk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 49 Skrevet 1. Oktober Jeg har forsøgt at mødes med hende i Haderslev. Lovede hende de 200 ekstra for VIP ved mødet. Hun dukkede aldrig op. Hun bliver slettet på snap igen og igen hvor efter hun popper op på ny. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 18 Skrevet 1. Oktober Jeg takker Så sparer jeg de penge Det var næsten også for godt til at være sandt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 1517 Skrevet 1. Oktober For at sige det ganske kort, så er alt med forudbetaling fup og fidus (læs snyd) så hold dig langt væk fra dem der ønsker forudbetaling. Forudbetaling = NEJ TAK! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 49 Skrevet 1. Oktober lille_peter skrev, for 3 minutter siden: For at sige det ganske kort, så er alt med forudbetaling fup og fidus (læs snyd) så hold dig langt væk fra dem der ønsker forudbetaling. Forudbetaling = NEJ TAK! Ja derfor forsøgte jeg at mødes i Haderslev uden forud betaling. Jeg var alligevel i området så det kostede mig kun 15 minutter ventetid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg