Hop til indhold

Recommended Posts

Penetrator skrev, 1 time siden:

Jeg kigger på nina brasil som kommer til byen på onsdag. hun minder mig om ellen. nogle som har erfaring fra tidligere eller har læst om hende andre steder end på wikien? hun skulle holde til i england men jeg har ikke kunne finde anmeldelser af hende på ukpunting.com hvilket undrer mig


https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=1848&lan=en

Hvilken by?

Redigeret af Jyskpik
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penetrator skrev, den 1.10.2023 at 11:46:

Jeg kigger på nina brasil som kommer til byen på onsdag. hun minder mig om ellen. nogle som har erfaring fra tidligere eller har læst om hende andre steder end på wikien? hun skulle holde til i england men jeg har ikke kunne finde anmeldelser af hende på ukpunting.com hvilket undrer mig


https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=1848&lan=en

Jeg traff henne for 8(?) år siden. Jeg har også vært med Ellen og kan si det er ingenting som minner om henne.

For det første er hun en TV/CD. Altså ikke pupper. For det andre så er servicen på et helt annet nivå - flere nivåer dårligere. Her er det om å gjøre å bli fortest mulig ferdig. Ingen innlevelse og heller ikke noe prat før eller etter. Jeg tviler meget sterket på at alle de positive omtalene på shemalewiki er ekte. 

Det positive var at hun ikke hadde problemer med å bli hard og at hun sprutet (som avtalt). Jeg tror også hun bruker parykk. Mer CD enn TV (hvis det er noen forskjell på disse to betegenelsene)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...