Coronado 50 Skrevet 1. Oktober Godmorgen de herrer. Det er længe siden jeg har været aktiv i gamet her, men tænkte at jeg ville give det et skud. Har i en længere periode fulgt med på diverse snapchat brugere og mange er pænt useriøse (og jeg er da også blevet snydt en gang eller to). Men jeg valgte alligevel efter mange gode billede/video køb, at jeg ville have besøg af den pige der primært driver SBABEKBH snappen. En ung, flot blond pige - som oveni er virkelig sød. Jeg havde nogle specielle ønsker hun tog godt imod, hun var punktlig og meget sød at snakke med. Dejlig sex og er RIGTIG dejligt blow. Jeg er stadig ikke helt fan af snapchat som platform, men pigen her er jeg fan af. Har ikke prøvet andre piger fra samme snap, men hvis muligheden byder sig, ser jeg hende gerne igen. /Coronado 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanMi 0 Skrevet 1. Oktober Spændende, jeg har også fulgt brugeren (er der andre, der også er gode til at sende autentiske videoer?) - virkede hun til at have oprigtig lyst, og tog hun initiativ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 1. Oktober DanMi skrev, for 17 minutter siden: Spændende, jeg har også fulgt brugeren (er der andre, der også er gode til at sende autentiske videoer?) - virkede hun til at have oprigtig lyst, og tog hun initiativ? Jeg kender ikke andre brugere der sender gode, autentiske videoer, men har fået rigtig gode ting fra samtlige piger jeg har skrevet med, via brugeren. Hun virkede som om at hun tændte på hele setuppet - om hun tændte på mig specifikt kan man jo aldrig vide. Men hun tog fint initiativ, og gik forsigtigt frem. Jeg er sikker på at hun er meget lydhør ifht. ønsker, hvordan det skal foregå osv., men man skal nok også selv udvise initiativ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 241 Skrevet 1. Oktober Hvor længe skulle du igennem video/billede køb, før du kunne møde pigen? Jeg gider ikke skal købe video og billeder, for at "få lov" til at møde pigen, et det samme setup her? Eller fornemmer du, man reelt KAN møde pigen, uden en masse "fyld" med video/billede køb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 1. Oktober PoulPik skrev, for 5 timer siden: Hvor længe skulle du igennem video/billede køb, før du kunne møde pigen? Jeg gider ikke skal købe video og billeder, for at "få lov" til at møde pigen, et det samme setup her? Eller fornemmer du, man reelt KAN møde pigen, uden en masse "fyld" med video/billede køb? Min oplevelse var, at jeg nærmest øjeblikkeligt kunne have mødt hende. Det der begrænsede det, var faktisk min egen kalender. Hun skriver jævnligt ud og søger møder. Mig bekendt intet krav om at købe andet - det gjorde jeg kun af lyst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 241 Skrevet 2. Oktober Coronado skrev, for 8 timer siden: Min oplevelse var, at jeg nærmest øjeblikkeligt kunne have mødt hende. Det der begrænsede det, var faktisk min egen kalender. Hun skriver jævnligt ud og søger møder. Mig bekendt intet krav om at købe andet - det gjorde jeg kun af lyst. Lyder godt, mødtes i hos dig eller have hun stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 478 Skrevet 2. Oktober PoulPik skrev, for 1 time siden: Lyder godt, mødtes i hos dig eller have hun stedet? Og var hun mobil? Københavnsområdet..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanMi 0 Skrevet 2. Oktober ... og hvis nogen har brugernavn på "lignende" snap-brugere, så send gerne :-)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 2. Oktober PoulPik skrev, for 9 timer siden: Lyder godt, mødtes i hos dig eller have hun stedet? Hun har ikke stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 2. Oktober Tombo skrev, for 4 minutter siden: Hva måtte du gi? Det holder jeg for mig selv, grundet nogle ekstra omkostninger ifht. længere afstand, ønsker m.m. Men hun oplyser som udgangspunkt priser når hun søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 241 Skrevet 2. Oktober Coronado skrev, for 1 minut siden: Det holder jeg for mig selv, grundet nogle ekstra omkostninger ifht. længere afstand, ønsker m.m. Men hun oplyser som udgangspunkt priser når hun søger. Syntes ikke jeg har set annonce, fra "de piger" i længere tid, men formoder det er på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 2. Oktober PoulPik skrev, for 1 minut siden: Syntes ikke jeg har set annonce, fra "de piger" i længere tid, men formoder det er på AL Nej, det er ikke på AL. Det er vitterligt på snap kontoen som jeg skriver. Der kommer fra tid til anden snaps fra hende, om at hun søger møde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 109 Skrevet 3. Oktober Det lader til du har lagt deres (jep, de skriver de er 3 piger der bruger den snap) snapkonto ned Jeg tilføjede også kontoen, og de sendte ud, at de havde meget travlt med alle de nye snapkontakter de fik. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coronado 50 Skrevet 3. Oktober MrPilot skrev, 1 time siden: Det lader til du har lagt deres (jep, de skriver de er 3 piger der bruger den snap) snapkonto ned Jeg tilføjede også kontoen, og de sendte ud, at de havde meget travlt med alle de nye snapkontakter de fik. Man burde arbejde i reklamebranchen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanMi 0 Skrevet 10. Oktober Er der nogen, der ved, om de her piger har fået hovedet over overfladen igen? de lyder godt nok fristende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 983 Skrevet 10. Oktober DanMi skrev, for 4 timer siden: Er der nogen, der ved, om de her piger har fået hovedet over overfladen igen? de lyder godt nok fristende... Der var en af dem der bød sig til i Vanløse idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanMi 0 Skrevet 29. Oktober Er der flere, der har haft oplevelser med denne snap konto? og er der andre lignende konti, man kan følge på snapchat, og hvor man fx kan købe amatør-videoer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg