Hop til indhold
guest2

2 Q og ! mand i Vejle på Hedegården i dag - Advarsel

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/301679

Jeg må konstatere at profilen - er TulleMulle og billederne er ikke retvisende. 

Hun vejer desværre min 15-20 kg mere end billederne viser

Da jeg ankommer er der som lovet en ekstra Q  - flot lækker Q , skal sige meget tattoveret, hvilket jeg vidste i forvejen, men Tullemulle er væsentlig større end på billederne, som er gamle

Jeg kan godt lide Q med former, men dette var over min grænse og trist at have kørt efter det, på baggrund af alt for gamle billeder. 

Jeg valgte at gå - rigtig trist for havde glædet mig til at møde alle 3, men jeg er ikke til så store piger. 

De holder til på hotel i Vejle i weekenden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
guest2 skrev, den 30.9.2023 at 17:50:

https://annoncelight.dk/showad/301679

Jeg må konstatere at profilen - er TulleMulle og billederne er ikke retvisende. 

Hun vejer desværre min 15-20 kg mere end billederne viser

Da jeg ankommer er der som lovet en ekstra Q  - flot lækker Q , skal sige meget tattoveret, hvilket jeg vidste i forvejen, men Tullemulle er væsentlig større end på billederne, som er gamle

Jeg kan godt lide Q med former, men dette var over min grænse og trist at have kørt efter det, på baggrund af alt for gamle billeder. 

Jeg valgte at gå - rigtig trist for havde glædet mig til at møde alle 3, men jeg er ikke til så store piger. 

De holder til på hotel i Vejle i weekenden. 

det er korrekt  - jeg kender godt det par - og nej de billeder er ikke af nyere dato, men ved ikke hvordan de ser ud i dag. 

men ingen billeder af andre end tullemulle kan jeg se - og ikke din tøs de har med 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...