CalvinK 8 Skrevet 30. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/383219 Hun ser sød ud. Store bløde bryster som hænger en smule. Men elendig dårlig oplevelse. Starter med blow , men mere i form af handjob. Fornemmer at hun helst vil have en til at komme hurtigt, via hendes ihærdige håndarbejde. Men som hun dog, kører hånd op og ned, i en rasende fart. Det har modsatte effekt. Beder hende relax, give mig en pause, inden kondomet smutter. Der forstår hun ikke. Beder nu om alm sex. I akten holder hun mig på afstand, for hun vil det ikke... så jeg opgiver og stopper her. Siger farvel. Spar dig selv for dette. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlackMagic18 22 Skrevet 4. Oktober, 2023 Det lyder lidt øv. Jeg har tidligere besøgt hende 2 gange i Bording. Begge gange var gode oplevelser. Den ene gang til massage og hj, den anden til fp. Hun er meget sød og lidt genert. Måske hun har haft en dårlig dag da du besøgte hende, eller kemien ikke lige har været der. Det må være enormt svært for pigerne altid at levere en topklasses ydelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 5. Oktober, 2023 BlackMagic18 skrev, den 4.10.2023 at 08:42: Det lyder lidt øv. Jeg har tidligere besøgt hende 2 gange i Bording. Begge gange var gode oplevelser. Den ene gang til massage og hj, den anden til fp. Hun er meget sød og lidt genert. Måske hun har haft en dårlig dag da du besøgte hende, eller kemien ikke lige har været der. Det må være enormt svært for pigerne altid at levere en topklasses ydelse. Det er ikke den samme pige der er tale om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CalvinK 8 Skrevet 12. Oktober, 2023 CalvinK skrev, den 30.9.2023 at 17:43: https://annoncelight.dk/showad/383219 Hun ser sød ud. Store bløde bryster som hænger en smule. Men elendig dårlig oplevelse. Starter med blow , men mere i form af handjob. Fornemmer at hun helst vil have en til at komme hurtigt, via hendes ihærdige håndarbejde. Men som hun dog, kører hånd op og ned, i en rasende fart. Det har modsatte effekt. Beder hende relax, give mig en pause, inden kondomet smutter. Der forstår hun ikke. Beder nu om alm sex. I akten holder hun mig på afstand, for hun vil det ikke... så jeg opgiver og stopper her. Siger farvel. Spar dig selv for dette. Det er forkert link ups undskyld min fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg