Hop til indhold
Pivot

Natali Aulum

Recommended Posts

Ja besøgte hende da hun var forbi for Ca 2 måneder siden.. en slem skuffelsen. Billederne lever slet ikke op til pigen og man kunne nærmest ikke få lov til at røre inden man skulle slippe. Endte med kun at få et håndjob. Kommer ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Burde have skrevet en anmeldelse før 

har været der 2 gange ved hende, troede ikke det var hende anden gang pga billederne 

Virker ligeglad alt skal bare hurtig overståes man må næsten ikke engang røre bryster, og hun tager den kun halv ellers er der både det ene og det andet galt 

første gang troede jeg det var dårlig kemi        (Mener selv jeg er rimelig høflig)

men bare nej sød i døren det er hvis det eneste positive 

gav 800 for 15 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Comp skrev, den 4.10.2023 at 19:05:

Burde have skrevet en anmeldelse før 

har været der 2 gange ved hende, troede ikke det var hende anden gang pga billederne 

Virker ligeglad alt skal bare hurtig overståes man må næsten ikke engang røre bryster, og hun tager den kun halv ellers er der både det ene og det andet galt 

første gang troede jeg det var dårlig kemi        (Mener selv jeg er rimelig høflig)

men bare nej sød i døren det er hvis det eneste positive 

gav 800 for 15 min

Er hun 24 ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...