Hop til indhold
Guest AndersJ

Koh Phangan, Thailand

Recommended Posts

Guest AndersJ

Hej jeg overvejer et besøg til Koh Phangan, Thailand, ikke en sex ferie. Men man kan jo godt nyde lidt når man alligevel er der :) er der nogen der ved og der er gang i pigerne der? Og hvordan det evt foregår og hvor man søger? 
Jeg har nok ikke selv stedet, skal bo ved bekendte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Slet ingen erfaringer ? Skriv evt pm :) 

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Koh Phangan 2 gange. Det er så længe side at jeg ikke konkret kan svare på dit spørgsmål, men en oplevelse på den mindre naboø, Koh Tao, gør at jeg måske alligevel har noget brugbart at fortælle.

Første gang jeg var på  K P var i 88. Dengang var der ikke en meter asfaltvej på øen. Man tog enten en pickup eller lejede en offroad mc som jeg gjorde. Man boede i primitive guesthouse i små træhytter med "skovskiderwcèr", og vandet til at skylle ud med kom fra en spand. Glædespiger så jeg intet til.

Anden gang var i 08 med kone og børn. Der var asfaltvej hele vejen rundt og resorts med varierende grad af luksus. De to steder vi boede var der absolut ingen tegn på professionel underholdning. Hvis der sker noget må det være på barerne i Thongsala (hovedbyen på øen).

Og nu til det der måske kan hjælpe dig. Efter Koh Phangan tog vi til Koh Tao. Koh Tao var noget mindre turistet end Phangan.  En aften fik jeg mulighed for at gå en lille tur, og få mig en øl. Der var barmutter, og en ung kvinde (ca 23 år vil jeg tro). Der var ikke ret mange i baren. Pigen spurgte om vi skulle spille 4 på stribe. Hun var en køn slank ung kvinde i kort denimnederdel og ærmeløs hvid top. Små bryster og, skulle det vise sig, ingen bh. Først satte hun sig på den lave del af bardisken og lænede sig frem når hun skulle trække - deraf min viden om den manglende bh. Dejligt syn af små bryster. Så satte hun sig på den lave del af bardisken der jo vendte ind mod hende. Efter lidt tid trak hun benene op under sig så jeg lige kunne se lidt af trusserne, og lidt senere spredte hun benene lidt, og senere lidt mere så trusserne rigtigt blev synlige. Jeg var helt uforberedt og kom helt op at køre over de dejlige syn. jeg Bar mutter kom hen og sagde at jeg kunne få pigen med, men det var jo ikke muligt. Ej heller at gå med på et værelse som blev foreslået. Hun var sød og køn og lækker, og synet har brændt sig fast på nethinden.

Og hvad kan du så bruge dette til. Der er muligheder på selv usandsynlige steder i Thailand! Så hvis du kan gå en tur alene kan der sagtens være guld på usandsynlige steder. Men hvis du kommer til at bo et sted hvor der ikke er små, og af resortene uafhængige, barer er sandsynligheden nok mindre.

God tur.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Mange tak Stein ! Det kunne have været en fræk nat havde det været muligt :) 

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...