Kæmpe bryster 67 Skrevet 29. September Hej Jeg har for nogle uger siden rettet min tekst så der ikke skulle står "på pause" mere Så ville bare høre hvor lang tid det ca. tager, at få rettet det ? Og ved godt, at det er frivillige ulønnet mennesker der sidder på den "post" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 30. September Kæmpe bryster skrev, for 17 timer siden: Hej Jeg har for nogle uger siden rettet min tekst så der ikke skulle står "på pause" mere Så ville bare høre hvor lang tid det ca. tager, at få rettet det ? Og ved godt, at det er frivillige ulønnet mennesker der sidder på den "post" Og det samme gælder også for mine billeder Jeg har sat på for nogle uger siden Hvor længe tager det, at få på profilen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 186 Skrevet 1. Oktober Kæmpe bryster skrev, for 16 timer siden: Og det samme gælder også for mine billeder Jeg har sat på for nogle uger siden Hvor længe tager det, at få på profilen ? dem vil vi glæde os til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13493 Skrevet 1. Oktober Kæmpe bryster skrev, for 21 timer siden: Og det samme gælder også for mine billeder Jeg har sat på for nogle uger siden Hvor længe tager det, at få på profilen ? Skriv til support Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 1. Oktober Liv skrev, for 2 timer siden: Skriv til support Tak Liv... Tror du det hjælper ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13493 Skrevet 1. Oktober Kæmpe bryster skrev, for 23 minutter siden: Tak Liv... Tror du det hjælper ? Ja, det tror jeg bestemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 16. Oktober Hej til support Har bådet skrevet her... Til jeres support herinde og på mail Hvor lang tid går der før man får godkendt sine billeder og tekst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 1. November Administrator har ikke været online siden 8. Sep. Kan man se Så det må være derfor vi ikke får godkendt vores tekster og billeder Men der må da være mere end en person der arbejder med de godkendelser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 4. November Er der slet ikke nogen der passer "biksen" ??? For man kan ikke betale Man kan ik få rettet teksten eller få sat sine billeder på Har sendt mail flere gange og også til support herinde og privat besked til Administrator herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 186 Skrevet 13. November Kæmpe bryster skrev, for 22 timer siden: og sikke nogle dejlige foto vh jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg