Nemt 228 Skrevet 29. September, 2023 Ved første øjekast ser det næste for godt ud til at være sandt, men yes, den er god nok - Monica, er bestemt hende på billederne og tror også alderen er tæt på. Hun tilbyder ikke særlig mange ekstra, men i hendes tilfælde var det helt okay. Hendes personlighed er helt fantastisk og så ved hun virkelig hvad hun laver Hun ser helt vanvittig godt ud! Hun er super sød, imødekommende og snakker rigtig godt engelsk. Hun haster intet igennem, er meget tilstedeværende og så er hun bare en gudinde når det kommer til akten. Jeg er personlig kæmpe fan, og hun pt. min absolutte favorit. Pas godt på hende, hun må meget gerne blive i byen! Stedet 5/5 Prisen 4/5 Pigen 5/5 Gentagelse 5/5 https://nympho.dk/n14124/4365/stunning-monica-first-time-in-copenhagen/ 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 30. September, 2023 jeg har også besøgt hende og kan til dels tilknytte mig de positive ord . her er et par bemærkninger 1 hun ser bedre ud i virkeligheden 2 stedet er velkendt men værelset er sammenklemt og man kan høre andre i naboværelserne eller folk der sidder i stuen 3 jeg nåede knap at sige hej inden hun sendte mig i bad , jeg havde kun taget skoene af . intet snak , betaling , nåede ikke engang at se hende rigtigt , der gik 10 sekunder fra jeg trådte ind af døren til jeg skulle i bad . med andre ord , jeg fik indtryk af at det bare skulle gå stærkt ( det blev meget bedre undervejs ) 4 efter bad gik hun igang med det samme . men hun tog initiativ til dybe kys , berøringer osv . så jeg fik indtryk af liderlighed . 5 lidt mærkeligt , men hun presser sig på rent fysisk under fx kys eller når hun ligger sig oven på mig . som om hun presser mig med i sengen . mærkeligt , nyt , egentlig lækkert 6 noget andet mærkeligt , hun er meget sensitiv over hele kroppen , og ikke kun i de nedre regioner . så hun vrider sig engang imellem og man ved ikke helt om man gør noget rigtigt eller fordi hun er sensitiv 7 hun taler højt . for højt . ingen diskretion særligt når der er andre i lejligheden . 8 hun stønner høj og det kan virke fake i starten , men tror det bare er sådan hun er 9 det var ikke meget gfe 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 30. September, 2023 @AgentLemanEnig med din oplevelse. Har været flere gange på stedet. Flotte piger dog dårlig senge og mindre værelser og konstant folk kommer ind og ud døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 30. September, 2023 Jeg har også kigget…og kommunikeret også…hendes mange tatoveringer holder mig tilbage, men måske hun er så dejlig at tatoveringer ikke gør noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike1 83 Skrevet 3. Oktober, 2023 Hun er total wow og hver eneste kr. værd i forhold til andre steder hvor man bliver skuffet. Hun er så sød, lækker og ikke mindst fræk og ung at man nærmest bliver afhængig og hendes røv…hold da op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg