Hop til indhold
Møffe

THAIMASSAGE, Middelfart Fyn vs. Fræk thaipige Fyn

Recommended Posts

Først på ugen var jeg forbi her -jeg har haft lidt sms-skriverri med "Fræk thaipige Fyn" flere gange -men så svarede hun ikke, da jeg ville forbi -så tilfældigvis kontaktede jeg "THAIMASSAGE, Middelfart Fyn " Og bookede en tid kort efter. det viste sig dog det var samme adresse og de har 3 forskellige annoncer på al i samme hus.

Blev hold øje med fra vinduet, da jeg kørte ind af indkørslen. Da jeg kom til døren blev den åbnet af "Jumbaye" og hun vist mig ind til "pigen" kalde hun hende men det var smuk39 -jeg kunne genkende begge billederne i deres annonce -dog er sidst nævnte bleven mindst 10-15år ældre og 10kg. tungere siden de billeder er taget. Hun var dog meget imødekommende og sød at se til alligevel -så jeg gentog, hvad jeg ville have(1 times hård massage -også må vi se) på dansk til "Jumbaye" (der taler fint dansk) hun oversatte til "pigen" -og så var den i vinkel... -blev bedt om at afklæde mig og ligge mig på sengen. Hun gik fint igang med ryggen -synes dog hun var vel grundig på ryggen -og spurgte heletiden om jeg var ok. -bemærkede hendes mobil ved siden af mig i sengen -hun lige tjekkede. Hun så slog over i tantranusserri over hele kroppen -jeg gjorde opmærksom på hun gerne måtte give massage til underkroppen også, hviket hun så gjorde -dog ikke så ihærdigt som ryggen -hun bad mig vende om på ryggen... -hun masserede føder og opad og håndklæd blev brugt som mellemlag -og kørt godt rundt over mit skridt... -hun små drillede og tog fat om min slappe pik -der lå og sov... -hun begyndte så at spørge -hvad jeg ellers kunne tænke mig udover massagen -jeg lod hende dog lide lidt (selv om jeg viste jeg ville have sex) sagde jeg "jeg nøjes bare med massage" -hvilket hun reagere "ret negativt over og nærmest fnøs et "nej" hun gav mig en pris på 1.500kr. for massagen+b2b,hj,bj -jeg sagde så "nejtak" hun kaldte på mutter(Jumbaye) -og vi blev så enig om en pris for sex "pigen" var dog ikke tilfreds, men mutter fortalte hende noget bestemt på thai, der overbeviste hende om det var sådan det var, og hun måtte se at komme igang...   Jeg skulle have insisterede på kun massage -det var en træls omgang -mange nejer og mange udbrud som nok også betød nej -mange antydninger om det kostede mere for hver gang... Det hele ende med jeg overtog hendes hj. -hun misforstod da hun spurgte om en finger i røven -så hun tog en gummihanske på i mens jeg lå og spillede -var ret komisk -men fik hende overbevist om, at hun absolut ikke skulle nærme sig min røv med hansker på -så hun lage sig i mellem mine ben og lege lidt med mine nosse -da jeg sprøjtede hende i håret... -hun var irriteret i forvejen -så det var nok "prikken over i" hun sagde dog ikke noget -jeg bad om at vaske hænder, da jeg havde fået tøj på (jeg nåede at pille hendes klit) -så det var lidt af hvert på fingerne... -hun kikkede dog som om jeg ville gå uden at betale ggg -hun fik sine penge, og jeg skulle bare ud...

Jeg fik flere gange at vide "næste gang" sådan og sådan -af både "pigen" og mutter -som om jeg på nogen måde havde lyst til, at vende tilbage til dem. Jeg er kun glad for det er overstået, og jeg fik prøvet det sted -som jeg længe har haft i "søgelyset"  -det var en "NITTER" mutter så ellers lidt fristende ud, men det bliver ikke en anden gang;-) Det 3. pige så jeg ikke noget til, men kunne høre hende tale med mutter.

Jeg har læst en anden anmeldelse om stedet for noget tid siden (negativ). Men er det nogen af jer der har været det, og været mere tilfreds??

 

https://annoncelight.dk/showad/366829  og https://annoncelight.dk/showad/349267

https://annoncelight.dk/showad/383410

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har sagt tidligere, hvis man er på afvænning, så skal man besøge dette sted. Hvis man vil have god massage og sex, så skal man holde sig væk fra dette sted med gamle kramper, der forsøger at slå mønt af folk, uden nogen som helst kvalifikationer. Annoncerne er falsk reklame. De kan intet !

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi nogle gange. 

første gang var det ``Mutter `` der gav mig massage og hun fortalte mig at hun lige havde haft fødselsdag 50 år . fp. det var 100 % iorden og da hun så smed tøjet og hoppede op på briksen hun havde nogle dejige store bryster...så briksen  knirkede  rigtigt da hun red mig og der er ikke noget at sige om dette. helt til ug. men tror ikke hun laver mere... hun har unge piger til at arb for sig nu..

anden gang havde jeg igen via sms.men da jeg ankom til det aftalte tidspunkt. var hun på vej i banken... hun undskyldte mange gange.så jeg kørte  igen.

3 gang besøg.var det denne ``unge thai`` som møffe beskriver og gjorde det samme som ved dig... men ikke så meget mundhuggeri. med mutter som møffe har oplevet men igen lidt var der og mutter kom og blandende sig mens jeg fik suttet pik... hun sagde til mig . det ser godt ud og kan godt huske dig fra tidligere..

men igen tlf var i brug hele tiden. og selvfølgelig gummihansker på til at lege anal...som Møffe også beskriver..

jeg kneppede hende den unge thai op af briksen.så hun sagde mange mærkelige lyde..men var sikker på hun kom for der var helt vådt på gulvet efter behandlingen af hende.. '

kommer nok ikke igen.jo hvis det er mutter selv så er det iorden... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrExtra skrev, for 1 time siden:

Som jeg har sagt tidligere, hvis man er på afvænning, så skal man besøge dette sted. Hvis man vil have god massage og sex, så skal man holde sig væk fra dette sted med gamle kramper, der forsøger at slå mønt af folk, uden nogen som helst kvalifikationer. Annoncerne er falsk reklame. De kan intet !

-Ja jeg husker dine ord, men skal selv;-) har tidliger været glad for behandlingen andre steder, hvor folk har brokket sig... Jeg tror dog godt hun kan give massage -men viljen er der ikke -hun er sådan set ligeglad med kunden -bare han bliver pumpet for alt mønt han har... -Men det er rigtig dårlig stil/holdning... Det er bare en ting, at sige til det -og det er "de gør det fordi de kan"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 59 minutter siden:

-Ja jeg husker dine ord, men skal selv;-) har tidliger været glad for behandlingen andre steder, hvor folk har brokket sig... Jeg tror dog godt hun kan give massage -men viljen er der ikke -hun er sådan set ligeglad med kunden -bare han bliver pumpet for alt mønt han har... -Men det er rigtig dårlig stil/holdning... Det er bare en ting, at sige til det -og det er "de gør det fordi de kan"  

fuldstændig enig Møffe. 

men hvor skal man så tage hen og få en god behandling.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 9 minutter siden:

fuldstændig enig Møffe. 

men hvor skal man så tage hen og få en god behandling.?

-Modsat mig har du jo fået god behandlig der af mutter;-) (hvis jeg var dig -ville jeg bare insistere på, at mutter er den der behandler dig;-)

Jeg har nogen sikker steder -hvor jeg har fået en udmærket behandling -men er altid på jagt efter nyt... -faren for trivialitet, og de begynder at tag en for givet, og slapper lidt for meget af;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 18 timer siden:

-Modsat mig har du jo fået god behandlig der af mutter;-) (hvis jeg var dig -ville jeg bare insistere på, at mutter er den der behandler dig;-)

Jeg har nogen sikker steder -hvor jeg har fået en udmærket behandling -men er altid på jagt efter nyt... -faren for trivialitet, og de begynder at tag en for givet, og slapper lidt for meget af;-) 

Jeg syns ikke det er første gang du roder dig ud i ballade, Møffe. Jeg siger ikke serviceniveauet ligger i top dér, men du kunne sikkert ha undgået den dårlige stemning hvis du ikke havde stillet dig på bagbenene og været firkantet. Hvis du nu bare havde sagt Ja til ekstra fra start, var alt dette helt sikkert undgået.

Bare et godt råd....lad vær' med at "drille" eller læg dig ud med Thai'er, for så falder serviceniveauet til lig nul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Jeg syns ikke det er første gang du roder dig ud i ballade, Møffe. Jeg siger ikke serviceniveauet ligger i top dér, men du kunne sikkert ha undgået den dårlige stemning hvis du ikke havde stillet dig på bagbenene og været firkantet. Hvis du nu bare havde sagt Ja til ekstra fra start, var alt dette helt sikkert undgået.

Bare et godt råd....lad vær' med at "drille" eller læg dig ud med Thai'er, for så falder serviceniveauet til lig nul.

De tilbyder massage -hvis jeg ikke er i stemning til sex fra starten -kunne jeg aldrig drømme om, at sige ja til sex på forhånd. Og hvis det kan ødelægge stemningen -så er det ikke et sted for mig... Som tidliger skrevet er det en jagt på de gode oplevelser -ikke for at  få tømt min tegnedreng på noget jeg ikke gider. 

Samtidigt er jeg mig selv og kald det bare "firkantet""roder dig ud i ballade"  det lever jeg fint med. De fleste thaier (massagesteder) i dk. har en griskhed, jeg ikke bryder mig om -og har de den ikke, når de kommer -får de det hurtig lært. Hende "pigen" er et godt eksembel. Der er nogle få undtagelser -og nogen som lige er kommet til landet -det er dem jeg går efter. 

Og hvis dit "råd" virker for dig er det jo fint. Jeg er kunde, og jeg bestemmer, hvad jeg vil betale for -er det ikke noget de tilbyder -går jeg igen;-) "Serviceniveauet" er ikke noget, man skal betale for på forhånd -det burde være en naturlig ting, at det er højt, hvis man vil have en god og sund forretning -og det ved thaierne om nogen -de har bare fundet ud af, at de får kunder nok alligevel -om ikke andet for en tid...  

Iøvrigt har du selv være på stedet? "Jeg syns ikke det er første gang du" kommentere i den tone på noget jeg har skreven -uden overhoved selv, at havde besøgt stedet;-) Er det noget i forhold til min person er du velkomme til at skrive en pb;-)

 

Redigeret af Møffe
glemte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 22 timer siden:

De tilbyder massage -hvis jeg ikke er i stemning til sex fra starten -kunne jeg aldrig drømme om, at sige ja til sex på forhånd. Og hvis det kan ødelægge stemningen -så er det ikke et sted for mig... Som tidliger skrevet er det en jagt på de gode oplevelser -ikke for at  få tømt min tegnedreng på noget jeg ikke gider. 

Samtidigt er jeg mig selv og kald det bare "firkantet""roder dig ud i ballade"  det lever jeg fint med. De fleste thaier (massagesteder) i dk. har en griskhed, jeg ikke bryder mig om -og har de den ikke, når de kommer -får de det hurtig lært. Hende "pigen" er et godt eksembel. Der er nogle få undtagelser -og nogen som lige er kommet til landet -det er dem jeg går efter. 

Og hvis dit "råd" virker for dig er det jo fint. Jeg er kunde, og jeg bestemmer, hvad jeg vil betale for -er det ikke noget de tilbyder -går jeg igen;-) "Serviceniveauet" er ikke noget, man skal betale for på forhånd -det burde være en naturlig ting, at det er højt, hvis man vil have en god og sund forretning -og det ved thaierne om nogen -de har bare fundet ud af, at de får kunder nok alligevel -om ikke andet for en tid...  

Iøvrigt har du selv være på stedet? "Jeg syns ikke det er første gang du" kommentere i den tone på noget jeg har skreven -uden overhoved selv, at havde besøgt stedet;-) Er det noget i forhold til min person er du velkomme til at skrive en pb;-)

 

Det var nu ikke ment i nogen bestemt "tone" og slet ikke negativ. "Roder dig ud i ballade".....med det mener jeg egentlig heller ikke noget negativt. Jeg vil sige det sådan, at du har fint selv beskrevet det hele i overstående....det er dét jeg mener. Og nej jeg har intet imod din person :-) 

Men du glemmer nok bare én ting, Møffe......og her er vi jo så nok lidt forskellige.....og det er at det er altså ikke en tøjbutik du går ind og handler i med alle de "rettigheder" du har som kunde. Det er mennesker i kød og blod, følelser, svingende humør etc. Jeg mener personligt, at her har vi måske bare ikke så mange rettigheder, som så mange andre steder hvor vi er kunder. Er jeg meget utilfreds et sted ift forventningerne, så kommer jeg bare ikke igen. Men jeg viser aldrig min utilfredshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 24 minutter siden:

Det var nu ikke ment i nogen bestemt "tone" og slet ikke negativ. "Roder dig ud i ballade".....med det mener jeg egentlig heller ikke noget negativt. Jeg vil sige det sådan, at du har fint selv beskrevet det hele i overstående....det er dét jeg mener. Og nej jeg har intet imod din person :-) 

Men du glemmer nok bare én ting, Møffe......og her er vi jo så nok lidt forskellige.....og det er at det er altså ikke en tøjbutik du går ind og handler i med alle de "rettigheder" du har som kunde. Det er mennesker i kød og blod, følelser, svingende humør etc. Jeg mener personligt, at her har vi måske bare ikke så mange rettigheder, som så mange andre steder hvor vi er kunder. Er jeg meget utilfreds et sted ift forventningerne, så kommer jeg bare ikke igen. Men jeg viser aldrig min utilfredshed.

Jeg glemmer ikke en skid, hvordan kan man det -det er jo så tydeligt ikke mindst på thaier selv om de forsøger at skjule >hvordan de egentlig har det< netop der har jeg haft helt til mundre dem om fra tornerosesøvnen, og faktisk haft en hyggelig oplevelse sammen (bla. med flere af dem som andre har brokket sig over) og hvordan -ved at behandle dem som et menneske -tale med dem og lytte til, hvad de har på hjertet... Men der er mest de unge... Jeg er ærlig og ikke bange for sige tingende direkte. Når jeg læser en anmeldelse på et sted, jeg ikke har været, men har haft det i tankerne -så bruger jeg naturligvis den viden andre har beskreven i deres anmeldelse godt som skidt -Bla. forventningsafstem gerne flere gange. Jeg ligger ikke og lader som om jeg nyder det, hvis det ikke er tilfældet -og får jeg ikke det som er aftalt -italesætter jeg det da. Når det hele er overstået får de altid min mening. Er det som det sted i denne tråd -ser jeg det, da som min pligt, og respekt overfor jer andre kunder... De skal da ikke bare forsætte fordi de kan, og har kunder nok. Alle er jo interesseret i en god oplevelse, når man er på besøg -Desværre er det bare ikke alle steder det interesser dem, at give deres kunder "en god oplevelse" bare de får ALLE deres penge så er de sådan set ligeglad... Mutter kan jo åbenbart godt give en god oplevelse til hendes kunder -det provoker da til, at konfrontere hende med det -og hvorfor hun tillader, sådan en opførsel af "pigen"

Men du "glemte" at svare på om du selv har besøgt stedet...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 9 timer siden:

Jeg glemmer ikke en skid, hvordan kan man det -det er jo så tydeligt ikke mindst på thaier selv om de forsøger at skjule >hvordan de egentlig har det< netop der har jeg haft helt til mundre dem om fra tornerosesøvnen, og faktisk haft en hyggelig oplevelse sammen (bla. med flere af dem som andre har brokket sig over) og hvordan -ved at behandle dem som et menneske -tale med dem og lytte til, hvad de har på hjertet... Men der er mest de unge... Jeg er ærlig og ikke bange for sige tingende direkte. Når jeg læser en anmeldelse på et sted, jeg ikke har været, men har haft det i tankerne -så bruger jeg naturligvis den viden andre har beskreven i deres anmeldelse godt som skidt -Bla. forventningsafstem gerne flere gange. Jeg ligger ikke og lader som om jeg nyder det, hvis det ikke er tilfældet -og får jeg ikke det som er aftalt -italesætter jeg det da. Når det hele er overstået får de altid min mening. Er det som det sted i denne tråd -ser jeg det, da som min pligt, og respekt overfor jer andre kunder... De skal da ikke bare forsætte fordi de kan, og har kunder nok. Alle er jo interesseret i en god oplevelse, når man er på besøg -Desværre er det bare ikke alle steder det interesser dem, at give deres kunder "en god oplevelse" bare de får ALLE deres penge så er de sådan set ligeglad... Mutter kan jo åbenbart godt give en god oplevelse til hendes kunder -det provoker da til, at konfrontere hende med det -og hvorfor hun tillader, sådan en opførsel af "pigen"

Men du "glemte" at svare på om du selv har besøgt stedet...? 

Jeg behøver ikke at ha besøgt stedet for at tilkendegive min mening.

Iøvrigt ligger jeg ikke og lader som om jeg kan li' det hvis jeg ikke kan....Det var så DIN forudtaget mening. 

Jeg gider bare ikke diskuterer med folk i den her kontekst, for man vinder ALDRIG. Dernæst kan jeg jo gå hjem og give min anmeldelse hvis jeg syntes. Jeg har det bare sådan, at fordi jeg har fået en mindre god oplevelse, behøver du eller andre jo ikke få det.

Man kan jo også sige det på en anden måde.....Fordi man har fået en mindre god oplevelse, behøver man jo ikke farer hjem og skrive en dårlig anmeldelse og derved medvirke til at ødelægge deres forretning. Man kan jo bare lade være med at komme der igen. Det andet giver dårlig karma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Jeg behøver ikke at ha besøgt stedet for at tilkendegive min mening.

Iøvrigt ligger jeg ikke og lader som om jeg kan li' det hvis jeg ikke kan....Det var så DIN forudtaget mening. 

Jeg gider bare ikke diskuterer med folk i den her kontekst, for man vinder ALDRIG. Dernæst kan jeg jo gå hjem og give min anmeldelse hvis jeg syntes. Jeg har det bare sådan, at fordi jeg har fået en mindre god oplevelse, behøver du eller andre jo ikke få det.

Man kan jo også sige det på en anden måde.....Fordi man har fået en mindre god oplevelse, behøver man jo ikke farer hjem og skrive en dårlig anmeldelse og derved medvirke til at ødelægge deres forretning. Man kan jo bare lade være med at komme der igen. Det andet giver dårlig karma.

Har aldrig rigtig forstået disse kommentarer. Det medfører jo bare at forum bliver falske profiler/pimps der reklamerer for deres piger. Forum har brug for dårlige og gode anmeldelser. Det er en anmeldelse. Både negativt og positivt bør der være plads til. Jeg går mere op i det negative anmeldelser, end de gode. De gode kan jo være en falsk profil, hvorimod man ikke rigtigt får noget ud af at skrive en dårlig anmeldelse end at advare andre at gå i fælden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Jeg behøver ikke at ha besøgt stedet for at tilkendegive min mening.

Iøvrigt ligger jeg ikke og lader som om jeg kan li' det hvis jeg ikke kan....Det var så DIN forudtaget mening. 

Jeg gider bare ikke diskuterer med folk i den her kontekst, for man vinder ALDRIG. Dernæst kan jeg jo gå hjem og give min anmeldelse hvis jeg syntes. Jeg har det bare sådan, at fordi jeg har fået en mindre god oplevelse, behøver du eller andre jo ikke få det.

Man kan jo også sige det på en anden måde.....Fordi man har fået en mindre god oplevelse, behøver man jo ikke farer hjem og skrive en dårlig anmeldelse og derved medvirke til at ødelægge deres forretning. Man kan jo bare lade være med at komme der igen. Det andet giver dårlig karma.

Det er så heldigt at vi ikke behøver, at være enig;-)

Er dog letter at tilkendegive sin mening, om noget nogen skriver om et sted, hvis man selv har været der, og oplevet det... 

Jeg har slet ikke nogen forudtaget mening om hvad du gør, og ikke gør -det interesser mig nada;-) 

Jeg har de bedste intentioner med, at skrive som jeg gør i mine anmeldelser... Det er jo ikke det jeg skriver der ødelægger deres forretning -men den måde de driver deres forretning på;-) Hvis det gener dig -er det da enklet, at lade være at læse dem -jeg har ikke tænkt mig, at stoppe tvært i mod -vil jeg gøre alt for at i talesætte dem der kører en dårlig stil, og vil snyde, og er ligeglad med deres kunder får en dårlig oplevelse, når de besøger dem -bare de får alle deres penge... Heldigvis er det de fleste der forstår, at kundens oplevelse er vigtig for deres forretning... 

Pigerne er forskellige, og det er deres kunder også -vi behøver ikke være ens eller rygklapper for hinanden -derfor kan vi godt vise respekt for forskellighederne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Det er så heldigt at vi ikke behøver, at være enig;-)

Er dog letter at tilkendegive sin mening, om noget nogen skriver om et sted, hvis man selv har været der, og oplevet det... 

Jeg har slet ikke nogen forudtaget mening om hvad du gør, og ikke gør -det interesser mig nada;-) 

Jeg har de bedste intentioner med, at skrive som jeg gør i mine anmeldelser... Det er jo ikke det jeg skriver der ødelægger deres forretning -men den måde de driver deres forretning på;-) Hvis det gener dig -er det da enklet, at lade være at læse dem -jeg har ikke tænkt mig, at stoppe tvært i mod -vil jeg gøre alt for at i talesætte dem der kører en dårlig stil, og vil snyde, og er ligeglad med deres kunder får en dårlig oplevelse, når de besøger dem -bare de får alle deres penge... Heldigvis er det de fleste der forstår, at kundens oplevelse er vigtig for deres forretning... 

Pigerne er forskellige, og det er deres kunder også -vi behøver ikke være ens eller rygklapper for hinanden -derfor kan vi godt vise respekt for forskellighederne...

Jamen hvis du mener at du kan ændre hele thai-verdenen til det bedre med din fremgangamåde, så held og lykke med dét :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 10 timer siden:

Har aldrig rigtig forstået disse kommentarer. Det medfører jo bare at forum bliver falske profiler/pimps der reklamerer for deres piger. Forum har brug for dårlige og gode anmeldelser. Det er en anmeldelse. Både negativt og positivt bør der være plads til. Jeg går mere op i det negative anmeldelser, end de gode. De gode kan jo være en falsk profil, hvorimod man ikke rigtigt får noget ud af at skrive en dårlig anmeldelse end at advare andre at gå i fælden. 

Ja.....eller træde nogle piger over tærerne som man ikke lige kunne få det med, som man måske ønskede. Det har vi vist tilstrækkelige med eksempler på herind! Så uanset  gode eller dårlige anmeldelser, så kan de meget nemt være falske.

Jeg har også svært ved at forstå at nogen går ud med en negativ indstilling og et væld af krav, inden de træder ind af døren hos pigerne. De typer er der vist et fint ord for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 25 minutter siden:

Jamen hvis du mener at du kan ændre hele thai-verdenen til det bedre med din fremgangamåde, så held og lykke med dét :-) 

-Så ville jeg være ligeså naiv som dem der tror de kan slippe afsted med det;-) Det handler om at sige fra, og gøre andre opmærksom på, hvad det forgåer -og at man ikke bare skal finde sig i det -og tro det er en selv det er galt med. Jo flere vi er der siger fra -jo svære bliver det for dem, at slippe afsted med deres dårlig stil;-)    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, Lige nu:

-Så ville jeg være ligeså naiv som dem der tror de kan slippe afsted med det;-) Det handler om at sige fra, og gøre andre opmærksom på, hvad det forgåer -og at man ikke bare skal finde sig i det -og tro det er en selv det er galt med. Jo flere vi er der siger fra -jo svære bliver det for dem, at slippe afsted med deres dårlig stil;-)    

Jamen jeg forstår egentligt godt hvad du mener. Men det er jo bare svært, for hvor går grænsen? Man vil jo også gerne ha noget positivt ud af det når nu man ligger der på briksen. Har du held med at gøre opmærksom på noget du ikke syns er i orden, og så opleve at det bliver ændret til det bedre i samme positive ånd fra pigen.....eller flipper de ud og bliver sure?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 minutter siden:

Jamen jeg forstår egentligt godt hvad du mener. Men det er jo bare svært, for hvor går grænsen? Man vil jo også gerne ha noget positivt ud af det når nu man ligger der på briksen. Har du held med at gøre opmærksom på noget du ikke syns er i orden, og så opleve at det bliver ændret til det bedre i samme positive ånd fra pigen.....eller flipper de ud og bliver sure?

Ja hende "pigen" blev sur -men det var hun allerede fra starten. Det er meget med at mærke efter, og mavefornemmelse -tit er det bleven en rutine og sådan de bare gør uden, at tænke over det... -Jeg har faktisk haft en del held med, at "vække" dem fra tornerosesøvnen -med humor, gør noget uventet... Jeg er ikke en der kommer farende ind med en masse krav -men har jeg aftalt massage -så forventer jeg også, at få det... i forhold til sex er det som regl efterfølgende -og igen er det nogen der kører det hele på rutinen. Begynder de med at sige "nej" til alt eller "det koster ekstra" -så kan jeg nemt finde på at sige "tak for i dag" -eller efter massage -koster sex pludselig 1.500kr. for 15minutter oveni det jeg skal give for massagen -Nogen er fuldstændigt skruppelløse fordi de tror de kan slippe afsted med det -så siger jeg fra. Da jeg skrev anmeldelsen her spurgte jeg samtidigt efter andres erfaringer med stedet -for at italesætte det, og jeg viste allerede 1 havde haft dårlig erfaringer der. nu kom der så også en med bedre erfaringer med mutter -hvilket er super. Jeg er grundlæggende positiv og viser respekt, når jeg går på besøg -hvis jeg ikke får det igen, gør jeg opmærksom på, og italesætter det... Jeg er ikke ude på at straffe nogen, eller det skal gå udover nogens forretning -tværtimod...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Muffer du er en speciel fætter. Du virker til at have alt for meget fritid og en eller anden burde forklare dig at du skulle holde dig fra thai stederne for det fylder sgu alt for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til anmeldelse 

I kan lave en anden tråd om jeres uenigheder. 

Keeper

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange, og er kun blevet betjent af mutter, men har set andre piger der, første gang en times massage med håndjob, god hård massage hvor hele kroppen fik en tur, hun fandt alle de ømme steder, og et ganske hæderligt håndjob, hun smed kjolen på et tidspunkt under massagen, og jeg kunne lege med hendes store bryster, og nusse uden på trusserne, alt i alt rigtig godt, anden gang samme bestilling og samme behandling, 3 gang helt anden oplevelse, smilende, glad for at se mig, hæderlig massage, men nul pirring, fuld påklædt, kiggede på telefonen, talte thai med en anden pige, ingen stemning, ud af døren og videre, kommer næppe igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...