Hop til indhold
D-tox

Skøn massage hos Anny, Mariagervej, Randers.

Recommended Posts

Virkelig længe siden jeg har fået en gang massage. Men idag syntes jeg at jeg ville prøve en omgang hos Anny. 

Jeg skal være ærlig at sige, jeg ved ikke hvem Anny er. Men idag var der 2 på stedet. En lidt ældre solbrun (så det kunne jo egentlig godt være Anny, hvis hun lige har været i Thailand) og så en yngre, rigtig sød og ikke så tynd som den ældre. 

Det var den unge jeg fik massage af. 

Hun spurgte hvor jeg havde ondt henne og så svarede jeg i benene og lænden ;) Og så fik jeg ellers den helt store massage på bagsiden... Og faktisk KUN på bagsiden.. Men en lækker massage det var det. Dog uden pirring. 

Så da hun syntes hun var færdig med at massere bagsiden, så gik hun igang med at kæle for Filbert mens jeg lå der på maven... Godt med olie og kærlige strøg ned over anus, men heldigvis ingen finger indendørs. 

Og der må jeg så ærlig indrømme at denne kærlige bagvendte oliesvensk kom så meget bag på mig og mærkede så dejlig at det tog ikke længe før jeg kom.. Så det var det for idag :D Men det er da i hvert fald muligt at få mere af hende, for hun sagde selv at så måtte jeg få noget mere næste gang. Det kom nok også bag på hende at det gik så hurtigt :D Men altså... Jeg trængte til at få taget trykket og det var lækkert ;)

Jeg kommer der gerne igen for den gode massage og pirrende afslutning... Massagen er mest vigtig for mig, men elsker når de pirrer og selv tager beslutning uden der er aftalt noget. Det er sq det frækkeste. :)

Umiddelbart kunne jeg ikke finde et ordentligt link med annonce til Anny, men mon ikke I ved hvem og hvor det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...