Konsulen 53 Skrevet 29. September https://annoncelight.dk/showad/350130 Er der nogen, som kan fortælle lidt om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 14 Skrevet 30. September Privat lejlighed i midtbyen, ved ikke hvad hende jeg besøgte hed, men kommer ikke igen , for det lød som god massage, men slet ikke som jeg er vant til andre steder. Pæn slank moden dame, med en stor bagdel og jeg tilkøbte handjob, som var nogenlunde, dog uden at jeg måtte røre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gejseren 0 Skrevet 2. Oktober Jeg har besøgt Nine 2 gange. Første gang fik jeg en god omgang massage, døjer med mine skuldre og nakke samt ben, hun fandt problemer og hjalp mig rigtig godt. Anden gang fik jeg igen en god massage og spurgte til lidt ekstra det fik jeg. Nine er en rigtigt flot pige med flotte former og hun er nem at tale med, meget charmerende. Jeg er meget tilfreds med det hele. Jeg kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 123 Skrevet 3. Oktober Gejseren skrev, den 2.10.2023 at 09:34: Jeg har besøgt Nine 2 gange. Første gang fik jeg en god omgang massage, døjer med mine skuldre og nakke samt ben, hun fandt problemer og hjalp mig rigtig godt. Anden gang fik jeg igen en god massage og spurgte til lidt ekstra det fik jeg. Nine er en rigtigt flot pige med flotte former og hun er nem at tale med, meget charmerende. Jeg er meget tilfreds med det hele. Jeg kommer igen. Hvor meget ekstra fik du så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg