Hop til indhold

Aalborg Sexy pige store bryster

Featured Replies

Skrevet

Copy/paste er din ven.

Du bliver i hvert fald nødt til lidt mere information omkring pigen end blot din overskrift?

Skrevet
  • Author
ReeferMadness skrev, for 24 minutter siden:

Copy/paste er din ven.

Du bliver i hvert fald nødt til lidt mere information omkring pigen end blot din overskrift?

ReeferMadness skrev, for 24 minutter siden:

Copy/paste er din ven.

Hvis du søger på store i Nordjylland på AL kommer hun frem. Er klar over copy/passe men hvor i annoncen?

Skrevet
lystsejleren9k skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Jeg har været der for et par år siden- har lavet en anmeldelse , det er ikke pigen på billedet du møder, en lidt ældre og tungere pige, jeg fortsatte og fik vel det vi kan kalde sex til lidt overmiddel, ikke noget jeg gider gentage 

knus

Skrevet

Det en kælder lejlighed, og være obs, 1-2 meter når man går ind af døren, er der et trappetrin ned. Hvis nogle skulle være nysgerrig. Gerne smid noget info hvis det er.

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt hende. Hun har påstået i sms at det er hendes billeder men det er det ikke! På billederne ligner hun en pige fra Caribien men hun er fra Afrika og har ok store tunge bryster. Kysser ikke og alt med kondom og meget rengøring. Brysterne må røres men ikke klemmes. BJ ok uden at være super. Sex ikke noget at skrive om så hun måtte gøre mig færdig med hånden. Gik skuffet derfra og kommer aldrig igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.