Hop til indhold
Ungdanskmand

Dominatrix lola!

Recommended Posts

Har været på besøg ved Lola 2 gange, det min første gang jeg prøver kræfter med bdsm verdenen. Jeg har været helt blæst bag over begge gange!

jeg var meget spændt og nervøs ved mit første besøg ved lola, jeg havde aftalt 2 timer med hende for at kunne udforske hvad mine fetisher var. 

jeg blev hurtigt bedt om at tage mit tøj af og hun iførte mig et læder harness med snor i så hun kunne styre mig. Jeg blev beordret ned på knæ for at at kysse hendes støvler, mis og røv! Hun sagde hun havde forberedt sig inden jeg kom hun fandt et vin glas flydte det med sine gyldnedråber og bad mig drikke det vildt frækt!!

Jeg blev smidt over på sengen og hun guidet mig igennem flere ting, Lola er virkelig god til at afprøver grænser og mærker hurtigt om det er noget man kan lide.

nu hvor jeg er yngre end Lola, kom lola hurtigt i gang med rollespil med mor og søn, det gør hun virkelig til perfektion. Jeg blev bedt om at fuck og lick mommy pussy!                           Hun er både vildt fræk og tilstede under hele akten. Man kan mærke at Lola kan lide hvad hun lader. 

stedet er rent og pænt og diskret,

jeg kan varmt anbefale et besøg ved Lola, jeg har nu været der 2 gange og det er absolut ikke sidste gang.

https://annoncelight.dk/showad/327815

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

Er der en der kunne tænke sig at besøge Lola sammen og sammen være hendes slaver ??

Du er velkommen til at skrive til mig med dine ideer. Jeg tænder voldsomt på slavesammenføring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, den 29.9.2023 at 10:12:

Træls hun ikke er i Århus idag..

Hun ser lækker ud

Hun er i Århus i dag, har nemlig lige spurgt om jeg kan køre hende til Ålestrup i morgen Torsdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...