Hop til indhold

Valeria i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg besøgte hende i forgårs og der ingen tvivl om at hun er den ægte vare. Jeg betalte for en time inklusiv kys og superfransk. Jeg fik hende til at komme 4 gange første gang var med tunge og de andre gange var med dansk. Hendes blowjob var også godt så hvis du søger en pige som kan give dig en god gfe oplevelse og have flere orgasmer så er det helt sikkert hende her. Anmeldelserne om hende er rigtige og spot on. 

Skrevet
haze92 skrev, for 27 minutter siden:

Jeg fik hende til at komme 4 gange første gang var med tunge og de andre gange var med dansk. 

Har også besøgt hende i denne uge, da en anden i byen brændte mig af.   Hun levere varen, og billederne er ægte..

Hun er servicemindet og forsøger virkelig at lyde som én stor orgasme til glæde for kunderne.. 

Hun fik mig til at komme ÈN gang ;) 

Skrevet
John41 skrev, den 30.9.2023 at 23:09:

Har også besøgt hende i denne uge, da en anden i byen brændte mig af.   Hun levere varen, og billederne er ægte..

Hun er servicemindet og forsøger virkelig at lyde som én stor orgasme til glæde for kunderne.. 

Hun fik mig til at komme ÈN gang ;) 

Jeg er glad for at du havde en god oplevelse. Det bliver helt sikkert et genbesøg fra mig :)

• 2 months later...
Skrevet

Har besøgt hende flere gange ... hun er klart en af mine favoritter. 
Kan godt lide slanke piger ... og det er hun bestemt. 
Altid glatbarberet og lækker. 
Leverer varen så man faktisk kan føle sig som "den eneste ene". 
Alle mine bedste anbefalinger ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.