TheLion 493 Skrevet 28. September (edited) Der har været en del diskussioner omkring Milana young baby, hvorfor jeg nu lettere forsinket pga. diverse omstændigheder tænkte, at jeg også ville komme på banen med en anmeldelse. Jeg besøgte Milena i en meget fin lejlighed ude i Sydhavn i et af de bedre kvarterer, hvor hun på daværende tidspunkt holdt til sammen med veninden Adriana, der nu ikke længere er i byen. Hun er fra Letland. Det var en mørk aften på en meget fin, solskinsrig september dag. Først og fremmest stor cadeau for at pigerne ikke længere er på hoteller. Det er noget, jeg selv har været ude med riven over, og det er en fornøjelse igen at kunne besøge dem i en lejlighed. Milana: https://nympho.dk/n13674/4254/milana-young-baby-in-copenhagen/ (hyperlinks virker ikke/links er ikke klikbare til nympho.dk) Milena modtog mig i en form for top/kjole og et par trusser. Det var fint – ikke noget der. Jeg foretrækker dog gerne en BH. Pigen var meget smuk. Hun skriver 18 år. Læg måske lidt til men ung er hun. Ikke så høj som jeg havde regnet med, men smuk. Krystalblå øjne, gyldent-mørkt, langt hår. Jeg vil hælde til et lidt model-agtigt look. Men hun er måske ikke helt så høj som en af den slags normalt ville være. Kroppen er naturlig. Meget flotte, store naturlige bryster, slank krop og en dejlig fyldig numse, et par enkelte små tatoveringer. Det var svært for mig at se, hvis hun har fået hjælp nogen steder. I det hele taget virker hun som en meget naturlig pige. Det skal dog siges, at det selvfølgelig kan være svært at sige, om nogen har fået hjælp, når det kommer til nogen ting som f.eks. ansigt og lignende – her kan godt håndværk være svært at spotte. Men efter min bedste vurdering ser hun meget naturlig ud, så jeg tror det ikke, og de bryster er altså ret vilde. Jeg havde bestilt en time med CIM – i alt 2.100 kr. Min oplevelse var overvejende positiv. Jeg mødte en sød, måske lidt distanceret pige. Hun var fin til både blow og sex. Det blev dog ikke til meget tungekys, men hvad ved jeg. Det må pigen selv om, men omvendt så reklamerede hun selvfølgelig med det. Men som andre siger fin til akten og leverer det aftalte ellers. Vi startede i missionær, så doggy og jeg afsluttede i munden. Setuppet bærer lidt præg af travlhed, som andre er inde på. Der går ikke lang tid mellem kunderne, og jeg nåede at se, at der kom en klient ind både før og efter mig, da jeg var på vej ud, hvilket nok er min største anke, at det kunne komme til at virke 10% for “effektivt”. Utrolig fin til pudesnak. Som sagt utrolig smuk pige. Der har været lidt debat om hvorvidt hun egentlig leverer GFE. Jeg synes til dels, at hun leverer GFE, men jeg tror, at man er nødt til at være en der har prøvet at besøge en pige et par gange før, hvis man skal opleve det med Milena. Som @AgentLeman er inde på kræver det lidt, at man også selv spiller med eller tager initiativ, hvor det hos andre piger måske mere bare er der fra starten. Samlet set en rigtig fin oplevelse. Jeg kan personligt kun anbefale Milena, men setuppet kan netop godt være 10% for “effektivt” for mig – klienterne ligger meget tæt af hinanden. Desuden er det også et godt spørgsmål om den helt klassiske GFE kan opnås med hende. Der kom f.eks. ikke tungekys, og man skal selv tage initiativ. Der er f.eks. mere af den slags hos Leia. Hun kan netop godt virke lidt distanceret, men det kan også for mig være fint sommetider. Pigen regner med at besøge byen igen i fremtiden. “The best way to predict your future is to create it. “ Abraham Lincoln Godt jagt derude /TheLion Redigeret 28. September af TheLion Korrektur mm. 14 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CHL 66 Skrevet 29. September Tak for et godt skriv - ved du hvor længe hun er i byen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperbo 90 Skrevet 29. September @TheLion Tak for en god anmeldelse og en fin beskrivelse. Jeg har selv været på besøg, og jeg oplever meget det samme som dig. Virkelig spot on. Særligt det her med initiativet, som jeg ser i andre anmeldelser, der er blevet kritiseret. Jeg tror hun bliver misforstået, og måske er der bare forskellige forventninger til hvem der skal styre dansen. Tror det kommer af hun er en smule introvert, og det ligger til hende at afvente. Selv synes jeg vi ret hurtigt fandt hinanden, men hun er ret afventende. Tager man lidt styring så spiller hun fint med. Og sikken’ sød pige. Fik snakket lidt med hende, og tror hun åbner lidt mere op, jo mere man tilbringer med hende. Ganske naturligt. Min oplevelse med hende var virkelig skøn. Har som andre oplevet langt mere GFE hos andre piger, men synes faktisk vi kom i retningen af noget ganske fint. Og i guder, hvor er hun lækker og fin. Normalt er jeg til mindre bryster, men nær de naturligt sidder så godt, kan jeg ikke klage over den størrelse. Er slet ikke til silikonebabser. Men her for man den ægte vare. De manglende tungekys oplevede jeg dog ikke. Der var masser snaveri Ifht. alderen, kunne jeg ikke dy mig for at spørge. Hun holder fast i oplysningen i annoncen CHL skrev, for 12 timer siden: Tak for et godt skriv - ved du hvor længe hun er i byen? Jeg spurgte hende, da jeg også spurgte om hun kunne lide at være i DK. Hun sagde hun ikke vidste hvor længe, men forventede at være her længe. Det fik mig til at love jeg vil komme igen 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 30. September (edited) CHL skrev, den 29.9.2023 at 07:13: Tak for et godt skriv - ved du hvor længe hun er i byen? Jeg spurgte hende netop, om hun regnede med at komme igen, hvilket hun netop regner med. Jeg ved ikke hvor lang tid hun regner med at blive – måske nogen andre kan svare, men hun har jo været her et stykke tid nu. kasperbo skrev, for 17 timer siden: (…) Jeg tror hun bliver misforstået, og måske er der bare forskellige forventninger til hvem der skal styre dansen. Tror det kommer af hun er en smule introvert, og det ligger til hende at afvente. Selv synes jeg vi ret hurtigt fandt hinanden, men hun er ret afventende. (…) Tak for din kommentar. Jeg vil ikke begynde at gætte på, om hun er introvert eller ekstrovert. Hun er af andre blevet beskrevet som lidt “reserveret”. For mig er det netop bare at spørgsmål, om at hun ikke tager ikke initiativ dvs. måske ikke så meget GFE, men jeg tror måske godt, at man kan, hvis man netop har besøgt et par piger før. kasperbo skrev, for 17 timer siden: Ifht. alderen, kunne jeg ikke dy mig for at spørge. Hun holder fast i oplysningen i annoncen (…) Altså. Jeg vil holde fast i det jeg skrev med alderen i anmeldelsen. Men nu er hun jo altså en meget smuk pige og det er bare en lille detalje og om lige nøjagtig 18 år passer, så er hun stadig meget ung. Jeg oplevede dog netop ikke tungekys med hende, hvilket da er lidt æv. Jeg tror netop nogen siger de har fået. Jeg anbefaler hende netop. Jeg kan dog forstå at du decideret har lovet at komme igen – nu må vi se, men fin er hun altså Redigeret 30. September af TheLion Korrektur mm. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mega Happy 116 Skrevet 1. Oktober Jeg var så heldig at besøge Milana tidligere i dag og genkender meget af @TheLion udmærkede anmeldelse, og er uforståelig overfor kritikken skrevet andre steder - det var også mit besøg nr. 2. Jeg oplevede, at hun bestemt kysser med tungen og genkender en super GFE-oplevelse, men tror det er vigtigt ikke at presse på, men samtidig tage initiativet - og evt. lige få et smil frem - og, ja - jeg synes også hun har et smukt ansigt og øjne. Hun vil alligevel ikke give "deep throat", hvilken jo står i hendes annonce, hvis der skal være et minus. Er der andre som havde samme oplevelse??? Dog, er der det vist ikke nævnt nogen steder - den super frække "tan-line" efter g-streng'en, som man kan nyde i doggy'en. O' det er super frækt! Som nævnte tidligere i kommentarerne fastholder hun sin alder - hun fortalte, at hun havde fødselsdag 10. januar; det kan selvfølgelig være en joke. Men, Milana er en fantastisk oplevelse, som man ikke burde snyde sig selv for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerrVonKnoblauch 141 Skrevet 2. Oktober Enig i det meste, dog var jeg heldig och fik masser av tungekys! Virkelig en smuk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1440 Skrevet 2. Oktober Suk. Hun er 18 år, og jeg er ca. 45 år ældre. Selv om jeg synes, at jeg holder mig godt, vil jeg ikke prøve at opnå en booking. Man skal se tingene i øjnene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 1479 Skrevet 2. Oktober Signor Cuoco skrev, for 43 minutter siden: Suk. Hun er 18 år, og jeg er ca. 45 år ældre. Selv om jeg synes, at jeg holder mig godt, vil jeg ikke prøve at opnå en booking. Man skal se tingene i øjnene. Jeg er ca 40 år ældre, forudsat at Milana faktisk er 18 år og jeg er ikke blevet sorteret fra Så måske et forsøg værd hvis du gerne vil have en booking… 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1440 Skrevet 2. Oktober dhnmdst skrev, for 17 minutter siden: Jeg er ca 40 år ældre, forudsat at Milana faktisk er 18 år og jeg er ikke blevet sorteret fra Så måske et forsøg værd hvis du gerne vil have en booking… Det lysner alligevel - takket være dig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 3. Oktober Man må selvfølgelig som udgangspunkt tage den alder, der står i pigens annonce for pålydende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8911 Skrevet 3. Oktober TheLion skrev, den 28.9.2023 at 20:13: Hun skriver 18 år. Læg måske lidt til men ung er hun. TheLion skrev, for 10 timer siden: Man må selvfølgelig som udgangspunkt tage den alder, der står i pigens annonce for pålydende Kan du ikke invitere dig selv på en øl eller to og så diskutere færdigt med dig selv, hvad du egentlig mener inden næste indlæg? 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 3. Oktober (edited) Bebop skrev, for 3 timer siden: Kan du ikke invitere dig selv på en øl eller to og så diskutere færdigt med dig selv, hvad du egentlig mener inden næste indlæg? Tak for din kommentar. Jeg opfordrer ikke til debatter om enkeltpersoner i tråden som handler om Milana. Det virker til, at der er en debat om GP’ers alder i tråden i forhold til, at de netop måske pynter lidt på alderen. Der findes andre tråde om emnet. Jeg har anført mit bud på alderen, som du selv citerer – måske lidt højere end 18 år. Men jeg har også skrevet, at man omvendt selvfølgelig samtidig netop må tage det hun skriver i annoncen for pålydende som udgangspunkt. Især når to medlemmer har været på banen med, at hun selv har sagt noget andet – nemlig at hun er 18 år. Jeg forstår dog godt dit behov for præcision i kommentarerne. Milana er en skøn pige – om hun så er lige nøjagtig 18 år eller ej. Jeg håber, at mange får gode oplevelser med hende. God aften Redigeret 3. Oktober af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minerv4 0 Skrevet 7. Oktober Hendes annonce er ikke aktiv længere. Nogen der for nyligt har besøgt hende som evt. ved hvornår hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 31. Oktober (edited) minerv4 skrev, den 8.10.2023 at 00:04: Hendes annonce er ikke aktiv længere. Nogen der for nyligt har besøgt hende som evt. ved hvornår hun er tilbage? Det virker som om, at hun besluttede sig for at blive i byen i længere tid. Seneste nyt fra en anden tråd var vist at hun har tænkt sig at blive endnu længere, men hendes annonce er nede p.t. Jeg er for øvrigt på diskret vis blevet gjort opmærksom på, at jeg har brugt citatet til min anmeldelse af Milana før i en anmeldelse af sweet Jenny. Det går selvfølgelig ikke. For at blive i ånden så bringer jeg derfor lige en anden tidligere amerikansk præsident på banen: “Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we’ve been waiting for. We are the change that we seek. “ Barack Obama Redigeret 31. Oktober af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg