Hop til indhold
SexHooked

Sasha privat diskret bording

Recommended Posts

Hejsa

Til min store overraskelse er sasha taget af vagtplanen i Bording ... Fuuuuck altså

Så nåede jeg hende ikke... :(

Nogen der ved hvor man kan finde hende nu?

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til min store overraskelse er sasha taget af vagtplanen i Bording ... Fuuuuck altså

Så nåede jeg hende ikke... :(

Nogen der ved hvor man kan finde hende nu?

 

http://www.eroguide.dk/forum/topic/29651-i-dag-kan-du-m%C3%B8de-bella-sasha-og-madlene/?hl=sasha

 

Kan kun fortælle at hun er rigtig sød - minder faktisk en del om Tilde: sød, fræk og sej med små frække ungpigebryster - kroppen er dog mere timeglasformet med rigtig kvindelige hofter.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/topic/29651-i-dag-kan-du-m%C3%B8de-bella-sasha-og-madlene/?hl=sasha

 

Kan kun fortælle at hun er rigtig sød - minder faktisk en del om Tilde: sød, fræk og sej med små frække ungpigebryster - kroppen er dog mere timeglasformet med rigtig kvindelige hofter.

 

Hej du kære Jernsvin, ved ikke om jeg har fået timeglasformen, men har heldigvis fået taget nogle gode kilo på, hvilket jeg er super glad for, sys selv jeg var lige tynd nok en overgang :)  Men tager det nu alligevel som  en kompliment :D  Kram fra Tilde Pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej du kære Jernsvin, ved ikke om jeg har fået timeglasformen, men har heldigvis fået taget nogle gode kilo på, hvilket jeg er super glad for, sys selv jeg var lige tynd nok en overgang :)  Men tager det nu alligevel som  en kompliment :D  Kram fra Tilde Pigen

Det der har sat sig på numsen har sat sig godt. Nøøøøj den ser fin ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej du kære Jernsvin, ved ikke om jeg har fået timeglasformen, men har heldigvis fået taget nogle gode kilo på, hvilket jeg er super glad for, sys selv jeg var lige tynd nok en overgang :)  Men tager det nu alligevel som  en kompliment :D  Kram fra Tilde Pigen

 

Jeg har desværre ikke besøgt dig i lang tid, da du selvfølgelig har været optaget, de sidste par gange, jeg har villet bestille tid - men min beskrivelse var absolut ikke ment som en kritik af din smalle popo, som jeg også synes er superlækker :D  - det var kun for at beskrive forskellen, så andre bedre kunne forstå, hvad de kunne forvente  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...