Sømministeren 7 Skrevet 28. September Hey guys! Jeg er på udkig efter en kvinde, gerne under 40 år, fra Thailand (og resten af Asien), der giver det bedste blowjob? Jeg har prøvet at skrive til flere thai-kvinder/klinikker, og det modtages ofte ikke så godt eller med en uhørt høj pris, hvis man efterspørger 15-20 min. blowjob uden kondom. Derfor er mit spørgsmål, om I kender nogen, hvor dette er en mulighed, og hvem der i så fald er den bedste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uhn_tiss 0 Skrevet 28. September Hej Sømminister, Jeg ville overveje Bibi fra Zara Thai. Jeg kan ikke garantere at hun er under 40 år... det ved man jo aldrig med thai'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1219 Skrevet 29. September (edited) Sømministeren skrev, den 28.9.2023 at 15:54: Hey guys! Jeg er på udkig efter en kvinde, gerne under 40 år, fra Thailand (og resten af Asien), der giver det bedste blowjob? Jeg har prøvet at skrive til flere thai-kvinder/klinikker, og det modtages ofte ikke så godt eller med en uhørt høj pris, hvis man efterspørger 15-20 min. blowjob uden kondom. Derfor er mit spørgsmål, om I kender nogen, hvor dette er en mulighed, og hvem der i så fald er den bedste? Du kan få det en del steder, MEN, det kræver oftest at du har besøgt den samme pige 3-4 gange. Det med at skrive og spørge så direkte som du her giver udtryk for, er også et "no go" en del steder, og bliver oftest opfattet som en lidt uhøflig forespørgsel. Den uhørte høje pris som du henviser til hænger tit og ofte sammen med én eller flere af de før nævnte faktorer. Mit råd til dig vil være at besøge den samme søde pige 2-3 gange og få skabt en relation, så mener jeg at du kan være heldig med dit ærinde. Redigeret 29. September af Gløden 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 518 Skrevet 29. September Sømministeren skrev, den 28.9.2023 at 15:54: Hey guys! Jeg er på udkig efter en kvinde, gerne under 40 år, fra Thailand (og resten af Asien), der giver det bedste blowjob? Jeg har prøvet at skrive til flere thai-kvinder/klinikker, og det modtages ofte ikke så godt eller med en uhørt høj pris, hvis man efterspørger 15-20 min. blowjob uden kondom. Derfor er mit spørgsmål, om I kender nogen, hvor dette er en mulighed, og hvem der i så fald er den bedste? @Gløden er lidt inde på det. En del steder tilbyder ikke eller afviser 15 min kunder, da de ofte oplever kunden vil have længere tid og ikke vil betale for det, eller folk book tid men kommer ikke. (Ikke sagt du flader under den kategori, men er blot fakta) Ville nok også ringe til dem og spørge istedet for kun SMS 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8911 Skrevet 30. September Tina thai https://annoncelight.dk/showad/308761 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 30. September Bebop skrev, for 53 minutter siden: Tina thai https://annoncelight.dk/showad/308761 Nok næbbe under 40 men ja for pokker et dejligt blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8911 Skrevet 30. September AndersJ skrev, for 48 minutter siden: Nok næbbe under 40 men ja for pokker et dejligt blow Tina? Ah, mon ikke hun holder sig under. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 30. September Bebop skrev, for 12 minutter siden: Tina? Ah, mon ikke hun holder sig under. Måske, men jeg tror faksisk blot hun holder sig rigtigt godt. Hun er sgu dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg