Hop til indhold

Recommended Posts

Hey guys!

Jeg er på udkig efter en kvinde, gerne under 40 år, fra Thailand (og resten af Asien), der giver det bedste blowjob? Jeg har prøvet at skrive til flere thai-kvinder/klinikker, og det modtages ofte ikke så godt eller med en uhørt høj pris, hvis man efterspørger 15-20 min. blowjob uden kondom. Derfor er mit spørgsmål, om I kender nogen, hvor dette er en mulighed, og hvem der i så fald er den bedste? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sømministeren skrev, den 28.9.2023 at 15:54:

Hey guys!

Jeg er på udkig efter en kvinde, gerne under 40 år, fra Thailand (og resten af Asien), der giver det bedste blowjob? Jeg har prøvet at skrive til flere thai-kvinder/klinikker, og det modtages ofte ikke så godt eller med en uhørt høj pris, hvis man efterspørger 15-20 min. blowjob uden kondom. Derfor er mit spørgsmål, om I kender nogen, hvor dette er en mulighed, og hvem der i så fald er den bedste? :)

Du kan få det en del steder, MEN, det kræver oftest at du har besøgt den samme pige 3-4 gange.

Det med at skrive og spørge så direkte som du her giver udtryk for, er også et "no go" en del steder, og bliver oftest opfattet som en lidt uhøflig forespørgsel.

Den uhørte høje pris som du henviser til hænger tit og ofte sammen med én eller flere af de før nævnte faktorer.

Mit råd til dig vil være at besøge den samme søde pige 2-3 gange og få skabt en relation, så mener jeg at du kan være heldig med dit ærinde.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sømministeren skrev, den 28.9.2023 at 15:54:

Hey guys!

@Gløden er lidt inde på det. En del steder tilbyder ikke eller afviser 15 min kunder, da de ofte oplever kunden vil have længere tid og ikke vil betale for det, eller folk book tid men kommer ikke. (Ikke sagt du flader under den kategori, men er blot fakta) 

Ville nok også ringe til dem og spørge istedet for kun SMS 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndersJ skrev, for 48 minutter siden:

Nok næbbe under 40 men ja for pokker et dejligt blow :) 

Tina? Ah, mon ikke hun holder sig under.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Tina? Ah, mon ikke hun holder sig under.

Måske, men jeg tror faksisk blot hun holder sig rigtigt godt. Hun er sgu dejlig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...