Hop til indhold

Recommended Posts

Havde behov for at blive nusset lidt og valgte (for første gang) at give chansen til dette sted.

Det startede godt med søde smilende yngre nydelige piger. God stemning.

Desværre levede tantra massagen ikke op til mine forventninger. Der var ikke meget pirring medens jeg lå på maven. "Tilfældige berøringer" der kan tælles på en hånd. Vi har helt klart ikke den samme opfattelse af hvad tantra massage går ud på...

Da jeg vendte mig blev det hurtigt klart, at der skulle flere penge på bordet. Jeg prøvede at guide hende lidt og sagde pænt og smilende, at hun måtte fyre lidt op i min krop inden jeg besluttede mig. Det blev derefter  til lidt sporadisk berøring af skaft og til dels kugler samtidig med noget der mindede om uskyldigt fniseri. Ingen forståelse for mellemkød osv. Jeg mistede troen på hun kunne tilfredsstille mig og takkede nej til extra.

Pigens navn husker jeg ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde behov for at blive nusset lidt og valgte (for første gang) at give chansen til dette sted.

Det startede godt med søde smilende yngre nydelige piger. God stemning.

Desværre levede tantra massagen ikke op til mine forventninger. Der var ikke meget pirring medens jeg lå på maven. "Tilfældige berøringer" der kan tælles på en hånd. Vi har helt klart ikke den samme opfattelse af hvad tantra massage går ud på...

Da jeg vendte mig blev det hurtigt klart, at der skulle flere penge på bordet. Jeg prøvede at guide hende lidt og sagde pænt og smilende, at hun måtte fyre lidt op i min krop inden jeg besluttede mig. Det blev derefter  til lidt sporadisk berøring af skaft og til dels kugler samtidig med noget der mindede om uskyldigt fniseri. Ingen forståelse for mellemkød osv. Jeg mistede troen på hun kunne tilfredsstille mig og takkede nej til extra.

Pigens navn husker jeg ikke.

Hvis du besøger stedet en anden gang, kunne du spørge efter ejerinden, Nam - det er hende, du ser flere billeder af på hjemmesiden.

Hun er ca. 35, ganske køn og velskabt med pænt store, ægte bryster, og hendes krops-/thaimassage fejler ikke noget!

Hun forekommer umiddelbart en smule reserveret/kølig... sådan lidt ukarakteristisk for en thaipige, men måske det kun er den første gang, man besøger hende?!

Jeg har ihvertfald ikke haft lyst til et genbesøg - hendes handjob var heller ikke noget at skrive hjem om.

Bananas var heldigere(dygtigere?) end jeg:

Vh./TH :-P

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det kræver et par gange at få gang i dem .. 

Jeg er helt på linje med dig Viking69, man skal lige ha´været der et par gange, men så synes jeg også at de gør det godt.

Den bedste oplevelse jeg har haft på stedet var med en Pige der hed May (tror jeg nok), men hende har jeg ikke set i laaaang tid

God massage, og fantastisk HJ, med KONSTANT øjenkontakt, samtidig med at hun lænede sig lidt ind over mig, Mmmmmm, ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dråben

Det er sikkert Maya du tænker på,, en dejlig pige med en rigtig god massage og HJ.

Hun er desværre ikke i landet mere, problemer med arbejdspapirer

Hun var min massagepige nr. 1 medens hun var her

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dråben

Det er sikkert Maya du tænker på,, en dejlig pige med en rigtig god massage og HJ.

Hun er desværre ikke i landet mere, problemer med arbejdspapirer

Hun var min massagepige nr. 1 medens hun var her

the rider

Præcis, Rider :wink:

Ved du om hun evt. kommer igen :?:

D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad får man for 300 kr som er deres tilbud i denne weekend, 300 kr for oliemassage? Nogen der kan give sit besyv med før jeg splasher 300 kr ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad får man for 300 kr som er deres tilbud i denne weekend, 300 kr for oliemassage? Nogen der kan give sit besyv med før jeg splasher 300 kr ud?

Vil tro du får det du betaler for, nemlig 1 times oliemassage :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil tro du får det du betaler for, nemlig 1 times oliemassage :smile:

Ja men hvor godt er det? Det er jo ret lige meget hvis jeg betaler 300 for noget og får en skod oplevelse, vil så hellere betale 400 for noget ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men hvor godt er det? Det er jo ret lige meget hvis jeg betaler 300 for noget og får en skod oplevelse, vil så hellere betale 400 for noget ordentligt.

Oplevelserne er individuelle !

Men så smid dine penge her http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18697

Anmeldt her ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

God tur og lad os hører om dine oplevelser

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...