Pigeglad 317 Skrevet 28. September I døren blev jeg modtaget af en smilende nordisk skønhed. Ung og flot. Tiara lever i mine øjne helt op til sine flotte fotos. Hun tog imod i en enkel glat sort lårkort kjole, der fremhævede den perfekte slanke modelkrop. De smukke øjne og det kønne ansigt er også lige min smag. Tiara viste sig som en solstråle. Nem at tale med. Intelligent, naturlig, overskudsagtig og i øjenhøjde både fysisk og i væremåde. Allerbedst er, at hun viser et så naturligt og selvfølgeligt forhold til det hun gør, og at hun gør det med overskud, lethed og glæde. Af med tøjet og en vidunderlig perfekt ungkvindekrop lokker og ægger. Skønhed fra top til tå. Meget harmonisk modelagtig og smuk krop. Flotte naturlige bryster, der matcher en perfekt slank krop med slank talje og et ualmindelig lækkert understel. Perfekt slank og super velholdt. Perfekt ung og glat hud. Jeg var solgt og betaget, fra jeg ankom til jeg gik. Gavmild med våde kys, i hendes tilfælde gør hun det fint uden tunge. Tiara forstår med sin personlighed, skønhed og seksuelle udstråling at forføre, og jeg tror, forførelsen også tænder hende selv videre i kampens hede. Det er længe siden, jeg har mødt en så stor stjerne ud i glædens kunst. Trods min ikke-unge alder er jeg en stor nyder af skønhed og gfe-agtig forførelse. Her tæller ikke antallet af ydelser og stillinger; men til gengæld tænder det mig ret meget, når pigen viser glæde og også tager imod og giver frit los for den fælles fryd. Min oplevelse var rigtig god. Jeg håber, hun får gode dage den næste uges tid i Valby, så hun vil vende tilbage og glæde os danske med flere besøg. Hendes melding var, at hun bliver her yderligere 6-9 dage i denne omgang. Link: Gå til nympho.dk og søg på Tiara 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 226 Skrevet 28. September https://nympho.dk/n9905/3312/tiara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testing99 6 Skrevet 28. September I have visited her yesterday and I knew her from a previous visit. I totally agree with your. It was a great experience both times and the pillow talk was also good, very friendly personality. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 8915 Skrevet 28. September Jeg har også været der. Stedet: fin lejlighed i nybyggeri. Stor seng med smalt spejl for fodenden. Ærgrede mig lidt over at jeg ikke sørgede for at få et blow mens jeg stod ved siden af. Det er et kick for mig at få blow foran spejl, specielt når det er en så smuk ung kvinde som Tiara. Men det er sandsynligvis en mulighed. Kyssene var ikke helt uden tunge, men hun gjorde det ikke meget i tunge mod tunge. Generelt temmelig medlevende og berøringsvenlig - ret høj score på gfe-skalaen. Tunge brugte hun dog ekstremt meget på pik og boller - mere end egentlig sut. Helt fint, for det fungerede som pirring, og hver gang hun tog den rigtigt i munden var jeg tæt på eksplosion. Mellem benene er hun også smuk og hun smagte dejligt. Var tæt på at miste kontrollen mens hun red, fordi hun lå ind over mig, men så rejste sig op. Synet af så smuk en kvinde, der langsomt gled op og ned med min pik inden i sig var så jeg fik tårer i øjnene - også den enøjedes. Pillow talk var mest pillow-nus og kys. Hendes engelsk er ikke helt i top - tyk slavisk accent, men okay fint. Meget tilfredsstillende bare at nyde hendes krop og kys uden så mange ord. Malurt i bægeret: Det er et beboelseskvarter med en del mennesker ude (i godt vejr). Jeg var fremme på sekundet til aftalt tid, men fik lov at stå og vente foran døren i lidt over tre minutter. Med den lokation ville det være rart med hurtig døråbning. Jeg prøvede at igangsætte en runde 2 (jeg var hårdere end normalt så hurtigt efter første runde fordi hun og stemningen var skøn), da der var gået præcis 45 min efter jeg kom ind, men hun tjekkede og mente kun der var 10 min tilbage. Lidt irriterende - ville bare gerne have været indenfor i varmen på det kunstværk af en krop lidt mere, men det blev så ikke til noget - hun fik endda 10€ over listeprisen svarende til 2½ minut ... Jeg kan sagtens leve med de detaljer, samlet en tæt på topoplevelse. Hendes latter og smil vinder over min smålighed. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ilikeasian 97 Skrevet 30. September Har også været forbi, men kan ikke tilføje noget der ikke allerede er sagt. Hun er superflot og naturlig. Jeg kommer til at genbesøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg