Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle der prøver og kontakte Lucia ved og ringe eller skrive SMS der kan I ikke træffe hende, brug whatsapp der svarer hen hurtig

Sikke en sød dejlig fræk kvinde hun er bare fantastisk, jeg kan på det kraftigste anbefale Lucia jeg er lige påvej hjem derfra og har det fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 7 minutter siden:

Hej alle der prøver og kontakte Lucia ved og ringe eller skrive SMS der kan I ikke træffe hende, brug whatsapp der svarer hen hurtig

Sikke en sød dejlig fræk kvinde hun er bare fantastisk, jeg kan på det kraftigste anbefale Lucia jeg er lige påvej hjem derfra og har det fantastisk. 

https://annoncelight.dk/profile/Mi+mundo+perfecto

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 48 minutter siden:

Hej alle der prøver og kontakte Lucia ved og ringe eller skrive SMS der kan I ikke træffe hende, brug whatsapp der svarer hen hurtig

Sikke en sød dejlig fræk kvinde hun er bare fantastisk, jeg kan på det kraftigste anbefale Lucia jeg er lige påvej hjem derfra og har det fantastisk. 

helt enig. den lækreste kvinde der bare er generøs og giver den gas. fuld gf for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde netop den oplevelse i går. Kunne ikke SMS, men WhatsApp fungerede perfekt. Hun er bare charmerende og selv om jeg ikke fatter en brik af det spanske under seancen, så gør det kun det hele lidt frækkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luisa er bare en dejlig pige, hun er velformet og rigtig sød og rar, og får os mænd til, ja at føle os som rigtig  mand, det eneste minus jeg kan se er, at hendes bryset er hjulpet og er ret hårde, men resten er bare til UG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 10 timer siden:

Hola a todos los que intenten contactar con Lucia llamando o escribiendo, no logran localizarla, usen whatsapp, contesta rapido

Qué mujer tan dulce, encantadora y descarada. Es simplemente increíble. Puedo recomendar encarecidamente a Lucía. Estoy de camino a casa desde allí y me lo estoy pasando genial. 

What a pleasure to have you in my bed! I have had many problems with text messages.. now I changed my phone number, it is a new number and the problem is solved. write to me all danish men!!!!! I love you

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en af de piger der ikke oplyser priser og services - gider ikke bruge tid på dem. Bliver altid skuffet, om ikke andet så over tiden man bruger på at finde ud af det

Hvorfor kan de ikke bare skrive det ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl escribió hace 5 minutos:

Otra de esas chicas que no revelan precios ni servicios, no quiere dedicarles tiempo. Siempre decepcionado, aunque sólo sea por el tiempo dedicado a resolverlo.

¿Por qué no pueden simplemente escribirlo?

 

I think you're confused as a woman because I never do that kind of thing. Furthermore, my prices are low for the service I provide and I have never deceived anyone. I don't play dear and anyone who knows me knows it

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 6 minutter siden:

I think you're confused as a woman because I never do that kind of thing. Furthermore, my prices are low for the service I provide and I have never deceived anyone. I don't play dear and anyone who knows me knows it

What kind of thing. What service and what prices ? I simply don't understand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 43 minutter siden:

Endnu en af de piger der ikke oplyser priser og services - gider ikke bruge tid på dem. Bliver altid skuffet, om ikke andet så over tiden man bruger på at finde ud af det

Hvorfor kan de ikke bare skrive det ?

 

Kom nu, @Le fiss'carl, du er ikke grøn her på sitet ;) Det er Lucia's annonceprofil der er linket til her i tråden ikke selve annoncen. Den finder du i bunden af hendes profil, men for at gøre det let får du linket her: https://annoncelight.dk/showad/385677  alt hvad du efterspørger står her - ret udførligt. 

Dbh Teach 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står også gerne på mål for Lucia, dejlig nærværende dame, som ikke er så lidt fræk. Har kun besøgt hende for et års tid siden, men ville bestemt gøre det igen, hvis vi lige havde været i samme by, på samme tid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 15 timer siden:

What kind of thing. What service and what prices ? I simply don't understand

Le fiss’carl, du kan roligt besøge Lucia , hendes priser er fair og hun giver super services, jeg mener 1000Kr/30 min for fuld pakke inkl superfransk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, den 4.10.2023 at 20:08:

Endnu en af de piger der ikke oplyser priser og services - gider ikke bruge tid på dem. Bliver altid skuffet, om ikke andet så over tiden man bruger på at finde ud af det

Hvorfor kan de ikke bare skrive det ?

 

Dit tab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...