Hop til indhold

Hvor travlt har en GP?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer!

jeg er rimelig grøn i dette Forum og har 44 års erfaring i livet. Jeg har læst mange annoncer men det er aldrig kommet til en booking endnu.

jeg har været i forhold i mange år med den samme kvinde og tanken om at måske skulle være nr. 12 i den daglige kø skræmmer mig måske lidt, da jeg gerne vil at kvinden også har en form for nydelse eller ihvertfald ikke er helt “brugt” (sorry) når jeg besøger hende, ikke kun for min egen skyld men også for hendes.

Så spørgsmålet er: holder man fyraften efter 4-10-18 kunder eller er det forskelligt?

Jeg ville 100% vælge kvinden der siger tager 4 jobs om dagen fremfor hende der skriver: jeg kan presse dig ind (he he) mellem 15.00 og 16.00..

PS: “sex uden” er også et “turn off” når jeg læser annoncer.

håber i kan gøre mig klogere og evt. lede mig i den rigtige retning.

god dag til jer alle.

Redigeret af Bimmer44

Skrevet

Den lille frøken skrev, for 6 minutter siden:

Undskyld men den lå lige til højrebenet :ph34r:

Jeg troede faktisk først det handlede om "Laver I overhoved noget?" :lol:

Det er rigtig svært at svare på - da der er stor forskel på, hvordan vi ønsker at arbejde ^_^

Personligt, har jeg ofte kun en, engang imellem 2 og hvis jeg virkelig er i hopla, 3 aftaler om dagen... Men jeg kører også kun på "hobby-niveau", og udelukkende aftaler af minimum 1 times varighed. 

Men andre arbejder i 8 timer, nogle tager alt hvad de kan nå indenfor de 8 timer, mens andre har et max... Selv er jeg meget åben, hvis jeg bliver spurgt om, hvorvidt der er andre aftaler før eller om jeg skal til en anden aftale, så jeg ville da helt sikkert opfordre dig til at spørge den pige du har lavet en aftale med? Hvis du spørger efter specifikt at være den første på dagen, så tænker jeg godt det kan arrangeres -_-

Der er også kunder der ønsker at være den sidste efter en række af kunder - det kan også være en mulighed, hvis man bare åbner munden og snakker med pigerne, når man bestiller tid.. 

Det er altså ikke muligt at give et endeligt svar på dit spørgsmål, da vi alle er forskellige og arbejder forskelligt. :wub:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet

Jeg har bare en enkelt gæst på mine aktive dage og det er ikke engang sikkert at jeg har nogen.

Det svinger mellem 2 og 8 gæster om måneden, så travlt har jeg ikke :)

Skrevet

Min faste dame siger, at man nok ikke skal booke en tid med hende de sidste 2 timer af hendes 12-timers vagt. 'Så er man træt,' som hun siger.:razz:

Skrevet

Dine tanker er flotte, du er helt sikker en god mand - jeg har været i gamet i mange år, jeg tror ikke du behøver have disse tanker, har du dem, så tror jeg ikke en gp er noget for dig..

langt de fleste gp, man besøger leverer en fin service og spiller fint med, mange har man også god kemi med, de kan spørge om man vil slikke dem igen, eller lidt længere, eller kneppe lidt længere tid, eller en speciel stilling - nogle af disse gp kommer også - men har du en forestilling, at nu vil du besøge en gp - og den første og i kke kender hinanden -  du møder op med forventning, at hun skal have en god oplevelse, med det ene og det andet - tro jeg du bliver skuffet….
Men efter mange besøg, du kender kulturen, du mærker kemi ved ankomsten, så kan der være bid..

mød op være ren, børst dine tænder, ikke lugte af røg, duft dejligt, respekter hende og denne verden - så er du allerede kommet langt frem i bussen, og chancen for pigen bliver lidt tændt, også selvom du ikke er den første i rækken er størst.

men husk, de har ikke bestilt dig - de er der for at tjene penge, det er der heller ikke noget galt ved - Overvej det - om dette er noget for dig..

Skrevet

Nogle kan lide at være den første ved er besøg hos en professionel andre kan lide at være det sidste. Det er ikke en regel, jeg besøgte en  prostitueret en del gange for nogle år siden. Hun fortalte, at jeg skulle besøge hende op af dagen for når hun begyndte vagten skulle hun lige igang inden hun ydede top service

Jeg tror der er lige så mange preferencer både hos de prostitueret og og på samme måde hos mænd der besøger prostituerede.

Du skal bare gøre det du synes er rigtig for dig

Skrevet
Jyskmand22 skrev, for 44 minutter siden:

Nogle kan lide at være den første ved er besøg hos en professionel andre kan lide at være det sidste. Det er ikke en regel, jeg besøgte en  prostitueret en del gange for nogle år siden. Hun fortalte, at jeg skulle besøge hende op af dagen for når hun begyndte vagten skulle hun lige igang inden hun ydede top service

Det er nok ret individuelt. Jeg foretræker selv morgen får så er jeg stadig morgen liderlig og pigen er garentrisse morgen badet

Skrevet
Pianistinden skrev, den 28.9.2023 at 12:48:

Jeg har bare en enkelt gæst på mine aktive dage og det er ikke engang sikkert at jeg har nogen.

Det svinger mellem 2 og 8 gæster om måneden, så travlt har jeg ikke :)

Kan du leve af det ?

Skrevet
FeetMann skrev, for 36 minutter siden:

Kan du leve af det ?

Altså hvis du bruger en smule hovedregning, så er der ikke meget efter skat med 8 gæster på en måned. Så tænker du ikke hun har et andet job ved siden af, og gør det her som en slags hyggelig hobby?;)

Skrevet
FeetMann skrev, for 59 minutter siden:

Kan du leve af det ?

Nej og det er heller ikke meningen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.