Treach 19 Skrevet 28. September, 2023 Hejsa Sidste gang jeg besøgte en pige, spurgte hun mig om jeg kendte til et sted hun kunne leje sig ind, da hun var utilfreds med hendes nuværende lokaler. Anede ikke hvor jeg skulle henvise hende - kender I til hjemmesider eller lign. hvor man kan leje sig ind på uge/månedsbasis? Jeg foreslog AirBnB, men det var åbenbart ikke et hit. Hvad ved jeg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 28. September, 2023 Annoncelight har tit og ofte annoncer for folk der lejer lokaler / lejligheder ud. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 27 Skrevet 28. September, 2023 Hvor ønsker hun lokaler ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 28. September, 2023 Der er mulighed for det i Odense c. Skriv pb hvis det har interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treach 19 Skrevet 3. Oktober, 2023 MissMelanie skrev, den 28.9.2023 at 12:11: Hvor ønsker hun lokaler ? København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg