Hop til indhold

Spermpigen

Featured Replies

Skrevet

Forkert placering. (Er rapporteret til at blive flyttet det rigtige sted hen)

Skrevet
Gorilla85 skrev, for 32 minutter siden:

Nogen der har erfaringer med hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/351108

Din tråd bliver nok flyttet til det rette forum af en moderator.

Men læs lidt info her

Redigeret af Gløden

Skrevet

Hun laver Historisk overslag af sine blows og sin liderlighed :) hun er sød og høflig men virkeligt kedelige sex, hun er totalt unærværende og det er tydeligt det bare handler om at blive færdig. Det er ikke sådan man tænker hun ikke er der frivilligt men hun skal bare tjene sine penge og så hjem. 

Skrevet
AndersJ skrev, for 15 minutter siden:

Hun laver Historisk overslag af sine blows og sin liderlighed :) hun er sød og høflig men virkeligt kedelige sex, hun er totalt unærværende og det er tydeligt det bare handler om at blive færdig. Det er ikke sådan man tænker hun ikke er der frivilligt men hun skal bare tjene sine penge og så hjem. 

Enig

• 5 months later...
Skrevet

Er det den samme som "den lille røde"? Så vidt jeg kan se deler de både adresse og annoncetekst. Den lille røde får bare bedre anmeldelser

Skrevet
Guest AndersJ skrev, den 30.9.2023 at 12:19:

Er helt enig, virkelig kedelig oplevelse pg jeg har været dum nok til at besøge hende to gange og begge gange drejede hun hovedet og tørrede munden AKA spyttede sperm i serviet (FUSK) 

Hun er kedelig sex og holder ikke havd hin lover 

Skrevet
Bred Smag skrev, for 1 time siden:

Er det den samme som "den lille røde"? Så vidt jeg kan se deler de både adresse og annoncetekst. Den lille røde får bare bedre anmeldelser

Nope…. Ikke samme pige.
Men de er samme sted…. Og jeg kan bekræfte at det er røvkedeligt både stedet og den omtalte pige. 
Synd… for hun er nu lækker nok. Hun er bare totalt uinteresseret i det hun laver…. 
Kommer med statsgaranti aldrig igen…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.