Hop til indhold

Recommended Posts

Guest AndersJ

Hun laver Historisk overslag af sine blows og sin liderlighed :) hun er sød og høflig men virkeligt kedelige sex, hun er totalt unærværende og det er tydeligt det bare handler om at blive færdig. Det er ikke sådan man tænker hun ikke er der frivilligt men hun skal bare tjene sine penge og så hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, for 15 minutter siden:

Hun laver Historisk overslag af sine blows og sin liderlighed :) hun er sød og høflig men virkeligt kedelige sex, hun er totalt unærværende og det er tydeligt det bare handler om at blive færdig. Det er ikke sådan man tænker hun ikke er der frivilligt men hun skal bare tjene sine penge og så hjem. 

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det den samme som "den lille røde"? Så vidt jeg kan se deler de både adresse og annoncetekst. Den lille røde får bare bedre anmeldelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ skrev, den 30.9.2023 at 12:19:

Hun laver Historisk overslag af sine blows og sin liderlighed :) hun er sød og høflig men virkeligt kedelige sex, hun er totalt unærværende og det er tydeligt det bare handler om at blive færdig. Det er ikke sådan man tænker hun ikke er der frivilligt men hun skal bare tjene sine penge og så hjem. 

Er helt enig, virkelig kedelig oplevelse pg jeg har været dum nok til at besøge hende to gange og begge gange drejede hun hovedet og tørrede munden AKA spyttede sperm i serviet (FUSK) 

Hun er kedelig sex og holder ikke havd hin lover 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bred Smag skrev, for 1 time siden:

Er det den samme som "den lille røde"? Så vidt jeg kan se deler de både adresse og annoncetekst. Den lille røde får bare bedre anmeldelser

Nope…. Ikke samme pige.
Men de er samme sted…. Og jeg kan bekræfte at det er røvkedeligt både stedet og den omtalte pige. 
Synd… for hun er nu lækker nok. Hun er bare totalt uinteresseret i det hun laver…. 
Kommer med statsgaranti aldrig igen…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...