Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der ved hvor denne skønhed er ?

Øh...er du seriøs? Snakker vi Kikki Catwalk, der var på Sexgirls i Peter Fabersgade? Efterlyser du en pige, der har været ude af branchen i næsten 10 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups ja kom i forkerte forum. Kikki var bla på Fredriksundsvej, det er nogle år siden. Hun fortsatte privat var ca 180 cm og langt rødt hår. Hun var super lækker og god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay. Jeg ville faktisk også gerne have besøgt hende dengang, men så stoppede hun. Vidste ikke, hun fortsatte efter Sexgirls. Har du været på hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Kiki for mange år siden. Hun var en gave til mlg selv da jeg blev færdig med min uddannelse. Da vi snakker for mange år og piger side kan jeg kun huske det svagt. Jeg husker hende som temmelig fræk og kinky, hun var i laktøj da jeg besøgte hende hvilket jeg synes var total turn on. Noget helt andet, findes hun endnu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener det er ca 4 år siden jeg var på hende, det foregik hos hende privat. Hun havde indrettet et rum , der var madress ikke så stort men fint nok. Hun gav en super service og havde den lækreste krop, hun minnede om Pernille MS fitness hos A Gruppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...