Rambo 8 Skrevet 8. Januar, 2014 Nogen der ved hvor denne skønhed er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 8. Januar, 2014 troede det var en anmeldelse du havde skrevet og ikke en efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 9. Januar, 2014 Nogen der ved hvor denne skønhed er ? Øh...er du seriøs? Snakker vi Kikki Catwalk, der var på Sexgirls i Peter Fabersgade? Efterlyser du en pige, der har været ude af branchen i næsten 10 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambo 8 Skrevet 9. Januar, 2014 Ups ja kom i forkerte forum. Kikki var bla på Fredriksundsvej, det er nogle år siden. Hun fortsatte privat var ca 180 cm og langt rødt hår. Hun var super lækker og god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 10. Januar, 2014 Okay. Jeg ville faktisk også gerne have besøgt hende dengang, men så stoppede hun. Vidste ikke, hun fortsatte efter Sexgirls. Har du været på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den høje 57 Skrevet 10. Januar, 2014 Jeg har besøgt Kiki for mange år siden. Hun var en gave til mlg selv da jeg blev færdig med min uddannelse. Da vi snakker for mange år og piger side kan jeg kun huske det svagt. Jeg husker hende som temmelig fræk og kinky, hun var i laktøj da jeg besøgte hende hvilket jeg synes var total turn on. Noget helt andet, findes hun endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambo 8 Skrevet 10. Januar, 2014 Jeg mener det er ca 4 år siden jeg var på hende, det foregik hos hende privat. Hun havde indrettet et rum , der var madress ikke så stort men fint nok. Hun gav en super service og havde den lækreste krop, hun minnede om Pernille MS fitness hos A Gruppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jatak 2 Skrevet 11. Januar, 2014 Kunne være fedt hvis nogen kendte til hende nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 12. Januar, 2014 Er det hende? http://www.kikkicat.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg