Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Paola på Nørrebro. Det kan godt være hende på billedet hvor hun vender ryggen mod et spejl. Hendes hår er længere men det kan jo være blevet. Svært at se om det er hende på de andre billeder. Hendes ansigt ligner politibetjent billedet, der dog er sløret. Men ellers er de ikke vellignende, hvilket kan betyde at de billeder måske er ældre. Jeg tror ikke hun er 25, men hun har ikke overdrevet så meget med alderen som nogen gør. Ud over det svarede hendes udséende til mine forventninger: en ikke så høj pige fra Venezuela med en del former og et sødt smil og ansigt.

Hun taler ikke så godt engelsk men lidt, er usikker på præcis hvor meget da vi prøvede på at tale spansk (som hun var vildt meget bedre end mig til, hehe).

Jeg gav 1000 for en halv time. Det blev en smule kort. Normalt holder jeg flere runder og bruger tiden. Denne gang kom jeg forholdsvis hurtigt i anden runde. Derfor er det lidt begrænset hvad jeg egentlig kan fortælle. Normalt ville jeg nok have bedt om massage for at bruge tiden men denne gang havde jeg det fint med det og smuttede.

Hun er sød nok. Hun gav ok fransk (super er vist ekstra). Hun startede med cowgirl. Som nævnt kom jeg forholdsvis hurtigt i doggy. Fik jeg hvad jeg kom efter, det var dog ikke vild GFE eller den slags.

https://annoncelight.dk/showad/354579

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...