Hop til indhold
MrPilot

Hardetgodt2109, Køge

Recommended Posts

Hvorfor tror du ikke hun er reel? Jeg kender hende ikke men der er ikke noget ved profilen der virker falsk eller useriøst. Skriv til hende hvad du er på udkig efter, og hvis hun svarer, så kan i lave en aftale. Der er mange som skriver med flere samtidig, derfor kan det virke lidt tilfældigt hvad man får af svar, men giv et tilbud der også passer med hvad hun leder efter, og se hvad der sker. Som SD skal man være indstillet på at bruge en del tid på kommunikation, og nogen gange er der ikke rigtig kemi, så drop det og prøv en anden hvis det ikke virker rigtigt. 

Redigeret af OleJensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nok fordi jeg er helt ny i SD universet, og er lidt nervøs omkring hele setuppet.

Men som sagt har jeg ikke set nogle røde flag endnu. Så mon ikke den er god nok :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså man kan vel sige at som SD skal du i en vis forstand score din date som du ville gøre det ude i den virkelige verden :-) nogle piger er hurtige til at give svar og andre skal arbejdes lidt på. Fælles for alle er vel at de forsøger at få et indtryk af om de kan stole på dig ( og til en vis grænse, om du er klam og/ eller grænseoverskridende ) Så vær sød, giv et tilbud der både indeholder sugar og et eller andet andet som du tænker pigen kunne være interesseret i, og lad være med at presse alt for hårdt på, det har jeg ihvertfald aldrig mødt nogen der tændte på.

Jeg har det personligt klart bedst med de aftaler der kræver lidt arbejde, det er oftest de bedste oplevelser når det så lykkes.

Og hvis det er længe siden du har været ude at score i byen, så kan jeg fortælle at pigerne kan lide både hvis man kan hjælpe dem med en eller anden oplevelse i det sexuelle som de går og drømmer om, og de kan også lide hvis man gør et eller andet der føles som luksus for dem ( og man kan jo godt vælge noget der også føles godt for en selv) lej en smart bil, hvis du ikke har en, et godt hotel ( eller bestil drinks fra roomservice på det billige hotel) eller hvis det kan gøres indenfor diskretionen, smut forbi en tøjbutik og lad hende vælge en ny trøje. Find selv på mere.

Og hvis det ikke rigtig virker, så er der ikke kemi, skriv hvorfor du stopper og start på at finde en anden.

Redigeret af OleJensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...