Hop til indhold
Pølsemanden

Thai Sakura/Sasha i Aalborg

Recommended Posts

Jeg har kigget på denne flotte thai før, og nu skulle det være. 

https://annoncelight.dk/showad/383484

Hun bor på en adresse i øgade-området, hvor jeg også tidligere har mødt Mabel fra Thailand.

Sasha er meget smuk og velskabt med mange tatoveringer, flotte bryster, en lille røv og tilsvarende stor pik.  Billederne er ægte. Pikken virker endda større i virkeligheden.

Vi havde aftalt fp i en time med massage. Der er mulighed for bad, og lejlighed deltes med en kvinde den dag, heg var der.

Massagen er ikke noget at skrive hjem om, hvis man forventer rigtig massage, og den tager for meget af tiden. Det var jeg ikke opmærksom på, mens jeg lå der og bare nød hendes bløde hænder over det hele.

Efter massagen fik jeg et dejligt blowjob liggende på ryggen. Så kom hun om på ryggen, så jeg kunne kysse, slikke og kærtegne den flotte krop.

Mens jeg suttede på brysterne, tog hun trusserne af, og jeg arbejdede mig nedad og slikkede roden, lidt af skaftet, kuglerne og hendes lille stramme røvhul. Hendes indlevese virker ægte, men hvad ved jeg ..

I startet kunne jeg mærke en halvstiv pik mod ansigtet, da jeg havde lukkede øjne, så jeg "nøjes" med at føle pikken mod ansigtet og først ser den, når jeg når op til pikhovedet og har mærket dens størrelse i munden.

Da jeg nåede op for at smage pikhovedet og tage den til roden, var hun hård som sten, og hendes pik pulserede, så det rykkede i den.

Det var svært ikke bare at blive ved og ved og ved med at sutte hende, så vi byttede plads igen med hende på min brystkasse, så hun kunne mundkneppe mig til roden. Jeg fik ladningen i munden og fik hver en dråbe af hende.

Hun gav mig gummi på, så hun kunne rykke lidt bagud og sætte sig op på min pik og ride en tur.  Hun kunne ikke få mig ind i den stilling. Hendes røv er meget snæver. Så stående bag hende lykkedes det med masser af smørelse at komme ind og tage den stramme røv forsigtigt og langsomt i starten. Derefter hende om på ryggen med benene i vejret, mig på knæ mellem mellem hendes ben og ind med kalorius, så jeg kunne bolle hende og samtidig lege med hendes kugler og halvslappe pik.

Ned på maven mellem hendes spredte ben og prøve at sutte hendes pik hård igen hvis jeg kunne. Den voksede lidt men blev ikke rigtig stor og hård.

Nu vat tiden ved at være gået, så vi skiftede stilling igen så jeg igen lå på ryggen, og hun sad ved siden af mig og gav hj og bj, mens jeg igen legede med og masserede hendes pik og kugler. Mens jeg kom tættere og tættere på min udløsning, begyndte hendes pik igen at blive stor og hård i min hånd, og det tændte mig så meget, at jeg ikke kunne holde tilbage og kom eksplosivt som kun sjældent og i en mængde som kom helt bag på mig at jeg kunne.

Efter aftørring og tilbud om bad tog vi afsked. Jeg fik 70 minutter.

Pigen, udseende, sex, pris og sted: 10

Massagen: 3 - så næste gang siger jeg nej tak til massagen, nøjes med 45 minutter, og så koncentrerer vi os om sex tiden ud.

Redigeret af Pølsemanden
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...