Hop til indhold

Ann Sofia - klartilpik

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Nogen der har været forbi?

https://annoncelight.dk/showad/361484

Jeg har skrivet men ikke fået svar. Måske for langsom, eller måske fordi jeg spørger om hun kan på andre tidspunkter :unsure:

Skrevet

Har mødt hende en enkelt gang. første gang jeg skrev fik jeg ikke svar, var måske for sent ude, men 2. gang var den der.

ville så gerne besøge hende igen men har bare passet dårligt med hendes tider.

men dejligt blow og store fyldige bryster.

Skrevet
vovse skrev, for 7 timer siden:

eller måske fordi jeg spørger om hun kan på andre tidspunkter

Meget sandsynligt, hun skriver meget klart i annoncen at der kun tilbydes ydelser i det bestemte tidsrum!

At man så spørger om hun kan på andre tidpunkter, virker som om at du, A; ikke har læst annoncen nøje igennem, eller B; ikke respekterer hendes set up!

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Meget sandsynligt, hun skriver meget klart i annoncen at der kun tilbydes ydelser i det bestemte tidsrum!

At man så spørger om hun kan på andre tidpunkter, virker som om at du, A; ikke har læst annoncen nøje igennem, eller B; ikke respekterer hendes set up!

Ja, derfor skrev jeg også meget tydeligt at A; annoncen var læst og forstået og B; at hendes setup er super lokkende, men at tiderne passer svært dårligt, og hvis der er chancer for andre tider (eksempler nævnt) så har hun en kunde til.

Skrevet
vovse skrev, for 2 timer siden:

og hvis der er chancer for andre tider (eksempler nævnt) så har hun en kunde til.

Hun mangler vist aldrig at få fyldt kalenderen, hun er omtalt positivt mange gange herinde. Som minimum håber jeg du forsøgte at lokke med ekstrabetaling, for overvej hvor træls det er at skulle sortere alle dem fra, der prøver at få en aftale, som hendes annonce på ingen lægger op til.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Hun mangler vist aldrig at få fyldt kalenderen, hun er omtalt positivt mange gange herinde. Som minimum håber jeg du forsøgte at lokke med ekstrabetaling, for overvej hvor træls det er at skulle sortere alle dem fra, der prøver at få en aftale, som hendes annonce på ingen lægger op til.

Jeg har forsøgt at finde noget om hende, men jeg har nok brugt de forkerte søgeord (eller stavet forkert), for jeg har ikke fundet noget.

Nu er billedet meget tydligere takket været de værdifulde svar og jeg vil tage de gode råd til efterretning :)

Jeg håber jeg får en aftale med hende, for det lyder knasemig godt.

Skrevet
vovse skrev, for 15 timer siden:

Jeg har forsøgt at finde noget om hende, men jeg har nok brugt de forkerte søgeord (eller stavet forkert), for jeg har ikke fundet noget.

Der er lidt her

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 26 minutter siden:

Der er lidt her

Ser ud som om pricie har haft samme udfordring som jeg og Triton svarer med at fortælle om en anden service udbyder…lidt plus - minus ^_^

Skrevet
vovse skrev, for 9 minutter siden:

Triton svarer med at fortælle om en anden service udbyder…lidt plus - minus 

Ja ok, Sorry, havde ikke lige set at Triton, blot foreslog en anden

Mht https://annoncelight.dk/showad/361484

så må du prøve at planlægge dig til et møde på Ann-Sofies præmisser

Redigeret af Gløden

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 25 minutter siden:

Ja ok, Sorry, havde ikke lige set at Triton, blot foreslog en anden

Mht https://annoncelight.dk/showad/361484

så må du prøve at planlægge dig til et møde på Ann-Sofies præmisser

Det er da helt iorden ^_^ og tak for hjælpen.

Jeg har fået hul igennem, så mon ikke hun og jeg finder ud af noget.

God dag

Redigeret af vovse
Tastefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.