Hop til indhold
Signor Cuoco

Bare ærgerligt, at....

Recommended Posts

...jeg var ude efter 20 minutter, men havde betalt for 30.

...at jeg fik xx-sygdom med hjem efter besøget hos xx.

...at vi ikke havde kemi.

....at hun var sur.

....at jeg ikke fik rabat.

...at jeg ikke måtte kneppe hende analt.

Hver gang jeg læser herinde, stiller jeg mig selv spørgsmålene: Hvem er det, der skriver? Hvem er fair og hvem er ikke?  Har han overhovedet læst hendes menu? Det synes jeg selvfølgelig også, at andre skal gøre med mine få anmeldelser. Vi kunder /anmeldere er ikke perfekte.

Det kan så let ende i beskyldninger og trælse brokkerier, når man ikke får afstemt ordentligt.

Tror på at præcis, og frem for alt ærlig, kommunikation er vejen frem. Hellere risikere et afslag ved at skrive en ærlig henvendelse end at ende i Venus og Mars. Så kan hver enkelt afgøre med sig selv, om man vil eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 27 minutter siden:

Tror på at præcis, og frem for alt ærlig, kommunikation er vejen frem. Hellere risikere et afslag ved at skrive en ærlig henvendelse end at ende i Venus og Mars.

Altså, selvfølgelig er der folk herinde som anmelder dårligt trods det sikkert var deres egen fejl at mødet ikke blev hvad de håbede, men det er i hvert fald 100% sikkert, at ærlighed og kommunikation langt fra altid er vejen frem - desværre.

For det første, så skriver nogle GP'er ikke selv deres annonce og endda er det nogle gange ikke engang den man besøger som man skrev med over beskeder. Når pigen man møder så taler hverken dansk eller engelsk, så er det heller ikke nemt lige at få styr på det man troede man allerede havde aftalt med hende.

Og selv hvis man har fået aftalt noget, så er der altså desværre GP'er som så ikke gør det alligevel. Jeg har da flere gange prøvet at blive lovet det ene eller det andet, men når man så er godt i gang må man ikke alligevel. For eksempel at specifikt aftale at kys er inkluderet, men når man så prøver at kysse vender de bare kinden til. Fair hvis de af den ene eller anden grund opdager, at de ikke vil kysse mig alligevel, men så venter man altså ikke til man allerede er i gang med at vise det - og man beholder ikke pengene der var betalt for det. Jeg har altid god hygiejne, så den eneste ting kan være at de ser mig og ikke tænder på mig / ikke kan lide at kysse en mand med skæg - så må de jo sige det før vi går i gang. Eller også løj de bare fra starten af omkring at de tilbyder kys.

Ligeledes med GP'ers attitude. Nogle er altså sure fra man åbner døren, nogle har mere fokus på deres mobil end kunden, osv.

Selvfølgelig er det nogle gange kunden der har lavet en fejl og bare er sur, jeg prøver bare lige at nævne den anden side af det hele, for virker til du åbenbart tror det hele bunder "kommunikationsproblemer", hvilket da absolut ikke er rigtigt. Nogle gange, sikkert, men det kan lige så vel være noget helt andet. Du er altså svært at få noget ud af ærlighed og kommunikation hvis den ene partner vælger at lyve, svindle eller bare har en dårlig attitude uden grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...