Kontio 11 Skrevet 26. September https://sugardaters.com/da/profile/JKze3A84zw Ret nem at få en aftale med. Vi aftalte 800 og blow i bilen. Hun sutter ganske godt og virker som en der kan lide det. Så absolut de 800 værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 27 Skrevet 26. September Ja, hun er helt reel, og super sød. Da jeg mødte hende nogle gange for en del år siden, vil jeg også sige at hun var en super køn pige, som overraskede positivt i forhold til hendes billeder. Og hun er ret tydeligt omkring ikke at gøre noget hun ikke har det okay med. Hun har været aktiv på SD i ca. 5 år. Så ikke novice længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 77 Skrevet 31. Oktober Hvordan er hendes krop.... og sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 27 Skrevet 31. Oktober Jeg var positiv. Billederne er af hende, og hun virkede kønnere end på billederne. Så absolut en god oplevelse! For mig bliver det dog et turn off når en pige er aktiv i mange år. Men det er jo enormt dobbelt moralsk - I know Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 77 Skrevet 31. Oktober Hun skriver bare ikke vægt... og det er en indikator for mig, at vi snakker lettere buttet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 27 Skrevet 31. Oktober DKC skrev, for 44 minutter siden: Hun skriver bare ikke vægt... og det er en indikator for mig, at vi snakker lettere buttet.. Skriv med hende, udveksle lidt billeder osv. Det er jo normalt sådan man får det afklaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTTTT 0 Skrevet 7. November Er der andre end mig der synes hun ligner hende den søde pige med det leopardprikket tøj fra den danske dokumentarserie omkring sugardating, hvor hun fortæller om at hun netop har lavet en aftale men en om et blowjob for 700-800kr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg