Hop til indhold
Livsnyder69

Ling i Vejen - skuffende

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/379454 
 

Jeg var i det sydlige dk i weekenden med kr 1.200,- i kontanter på lommen. Tænkte det nok kunne række til 1 time massage og fuld pakke. Kontakte nummeret i annoncen og forhandlede 1 time til 1.200,- 

Ankom skarpt til tiden. Det var ikke hende på foto, er jeg ret sikker på. Hun virkede heller ikke vidende om den aftalte pris, hvilket først rigtig gik op for mig da hun lukkede døren bag mig.

15 min underligt massage der var så lidt forsøg på at være proff, men bevirkede at det blev noget amatøragtigt. Vende rundt og hj på fuld gas med ryggen til mig. Måtte lige stoppe og bytte rundt så jeg lige kunne smage på hende. Fuld bevoksning på missen hvilket godt nok er længe siden det er prøvet. På med gummi og en ridetur. Gerne røre bryster men ikke klemme. !!

Under hele sceancen havde hun ikke øjenkontakt med mig. Lukkede øjnene eller kiggede væk. Jeg må godt nok være grim i hendes verden … 

Efter 30 min var det slut og hun forsvandt ud af værelset. Kom tilbage 5 min efter og kiggede mig i øjnene og sagde farvel. 
 

Kan bestemt ikke anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...