Hop til indhold

Danske Stella - Ikke så godt

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg tænkte jeg ville besøge "danske" stella. Det er jo altid lidt ekstra frækt hvis de er danske, men nej. Hun er så fra Sverige :roll: Lidt dårlig stil, for så havde jeg måske ikke besøgt hende. Apropro at være lidt ærlig om at det passer det man skriver. 

Hun skriver i sin annonce at det er med 2 afslutninger. Fint og det skriver jeg også til hende at det vil jeg gerne have. Vi mødes efter første afslutning, ligger vi lidt og snakker. Der var et ur, og umiddelbart sagde den at der ville have været tid til en til afslutning. Men hun virker meget passiv, og lagde ikke op til en til gang. Hendes kropssprog giver indtryk af GFE, og vi ligger lidt og sunder os og snakker lidt. Hun tager ikke initiativ til mere, og jeg begynder lidt. Men så siger hun pludselig at der er ikke tid til mere. Og at der kun er 5 min. tilbage. Så det blev ikke til mere, og jeg går kort efter. Men altså, kan det virkelig passe jeg skal knalde med bipur, for at være sikker på at tiden ikke skrider. Så hvis jeg bestiller 45 min., så skal jeg nærmest sætte uret til 20 min. og derefter gå DIREKTE til nr. 2 afslutning. For jeg tror da at der er god tid til at småsludre, og sørme så om tiden ikke pludselig er gået, det var da godt nok ærgerligt :roll:  Jeg synes jo det er uhøfligt at konstant skulle spørge hvor lang tid er der tilbage, eller hele tiden kigge på uret, for der skulle gerne være tid til nr. 2. afslutning. De gode jeg har besøgt er opmærksomme på det, og er selv proaktive for at der ikke går for lang tid inden næste runde går igang. Jeg fik en følelse af at så længe tiden går, så er det lidt lige meget om kunden er tilfreds til sidst. Jeg havde både skrevet det, og sagde det igen inden vi gik igang med første runde. 

Men altså, hun er flink nok, men indtrykket er overordnet at så længe pengene har skiftet hænder så gør en minimal indsats derefter. 

https://annoncelight.dk/showad/356717

Skrevet

Sådan er det jo tit... -være glad for det først startede efter du var kommet 1. gang. Men helt ærligt 45minutter og regne med det er god tid til at sludder... -du er jo ikke fritaget for ansvaret -trods du har bestilt og betalt. Så må du jo være lidt "proaktiv" hen i mod dit mål om, at komme 2 gange... I min verden giver det ingen mening/glæde den 2. gang medmindre det er god tid, og hun er fræk... Har en gang booket 2 timer ved en freelance -og hun var santans fræk og havde en umodståelig krop -hun fik en ordentlig svingtur og jeg kom -vi lå og gassede den lidt -men jeg kunne ikke lade være, at nyde hendes krop -hun sagde så (killer) "jeg knepper kun en gang" men jeg sagde bare "det er fint" Jeg tog en spiller, men hun kunne, så alligevel ikke lade være, at blande sig, og ville lege med, det endte med slik og sut og kys -til jeg fyldte hendes mund -det var så ikke noget hun ville, og så fik jeg skæld ud... -tiden var også overskreden -så jeg bad hende smutte -så jeg kunne tag et bad i fred;-)

Skrevet

Det er meget forskelligt fra gæst til gæst om de kan komme flere gange.. OGSÅ selvom de måske har skrevet og snakket om en nummer 2 afslutning.. Du har bestemt selv et ansvar for at holde øje med tiden og sikre du kan når det du gerne vil når det er nemlig rimelig akavet at prøve at starte en anden omgang op der ikke lykkes.. Hvis jeg ser at tiden er knap så ville jeg også sige "det tror jeg ikke vi når men jeg vil gerne give lidt massage eller nus" fordi det føler jeg giver en bedre afslutning end jagt på en udløsning der meget muligt ender med at man skal stresse sin gæst ud af døren.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.