Hop til indhold

Bedste blow Emily vs Millena

Featured Replies

Skrevet

Har været begge steder. De giver begge et fantastisk blow og service.

Den lille vimse Emilly er uovertruffen - Mirella også, så jeg dømmer uafgjort. :P

Skrevet

@Chancen har kun prøvet Emily som klarede det helt fantastisk. Milena har jeg ikke haft fornøjelsen af endnu. Men læser godt om hende. Der er for mig bare en mere besværlig transport til hende, så ved ikke om jeg går glip af noget.. 

Skrevet

Jeg har kun haft gode nemme oplevelser hos Millena mens hver af de 2 besøg jeg har haft hos Emilly har været besværlige og anstrengte. Det har måske været personlig kemi, eller skæbnen, at jeg aldrig er gået fra Emilly uden en fornemmelse af spildte penge. Hver gang jeg har forladt Millena har det været med en tom pung, i baglommen og i mellem benene. 

Skrevet

Begge 2 er helt fantastiske, dog må min stemme gå til Emilly da man må "gagge" hende blidt 

Skrevet

Fik kommer forbi dem begge og min oplevelse var at begge var gode. Millena var dog lidt ensartet hvor det mest var tempoet der skiftede undervejs. Hvor Emilys var mere varieret. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.