Hop til indhold

Recommended Posts

@Getlouder Jeg havde besøg af Maya efter at have lavet denne efterlysning, jeg tog chancen. Det var hende på billedet man mødte. MEN det er det ikke længere. Nuværende billeder her d. 16 Oktober er en anden pige som jeg har lavet en tidligere advarsel af. Så begge tøser må have samme chauffør og boss. De nuværende billeder er af denne undskyld jeg siger det, møg tøs Lolly. Se indlæg her https://www.eroguide.dk/forum/topic/143507-reea-gamle-billeder/?tab=comments#comment-1549423

Men tilbage til den oprindelige Maya som jeg havde besøg af. Hun var alt for passiv, jeg måtte gøre det hele. Det virkede som om hun stivnede helt ved hendes besøg. Hun virker meget ung, det er måske manglende erfaring sexuelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for advarslen @Muggi. Sikke et virar af forskellige piger på samme annoncer. Nu har Maya igen fået nye billeder (i hvert fald i forhold til dem jeg så sidst). Måske den Maya som du mødte. Når der på den måde hele tiden skiftes billeder, så er det i sig selv et kæmpe red flag for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende der er billede pt er hende jeg advarer stærkt imod. Om hun er blevet bedre ved jeg ikke, det er snart lang tid siden jeg havde hende på besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...