Hop til indhold

Er det Luna på billederne, eller er de fake?

Featured Replies

Skrevet

Det er AI billeder . Dvs. Kunstigt fremstillede på en computer. Det er meget tydeligt. Har intet med virkeligheden at gøre.

Skrevet

“ I Will NOT let Any of your wishes unfulfilled” total langt ude. En seriøs GP vil aldrig skrive noget sådant.

Skrevet
cassanova skrev, for 7 timer siden:

Det er AI billeder . Dvs. Kunstigt fremstillede på en computer. Det er meget tydeligt. Har intet med virkeligheden at gøre.

Hvordan er det "tydeligt"?

Nogle af billederne ser ud til at være taget af en professionel fotograf, der efterfølgende har retoucheret dem ret kraftigt, mens andre ser ud til at være taget af en knap-så-dygtig-fotograf, men man skal virkeligt være god med en AI for at kunne lave slag-skygger og den slags, som normalt anses for at være 'fejl' på billeder.

Jeg vil dog gerne have mit øje trænet til at spotte AI-billeder så hvis du gider bruge et øjeblik på at fortælle mig, hvordan du finder de tydelige tegn på at det er AI vil Jeg rigtigt gerne høre mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.