Hop til indhold
Mr. Erik

Knald på i Kolding

Recommended Posts

I en af byens travle forretningsgade ligger bordellerne tæt. I det travleste kryds, lige over for brugsen, hvor bænken udenfor ofte bruges som samlingssted for personer der yder at sidde med en kølig pilsner og betragte livet passere forbi.  Ligger "byens bedste horerhus"

Pigerne, der alle er unge østeuropæiske, er alle som én meget søde og smilende og indstillet på at yde den allerbedste service. Ikke alle har modelmål men jeg har ikke været ude for én der ikke har været lækker og velduftende - naboens datter.  Jeg har flere gange benyttet mig af Happy hour fra kl 12 - 18. Der annonceres med 20 min for 500 kr. Det er endnu ikke lykkedes for mig at nøjes med 20 min. Det virker som om, at pigerne vil være sikker på at du kommer igen og  giver hver gang fuld valuta for pengene.

Pigerne veksler mellem steder i Kolding, Odense og Vejle. Hvis klinikkerne i Odense og Vejle ligge lidt mere diskret, vil jeg overveje at besøge disse i stedet for det i Kolding og slippe for at løbe spidsrod mellem nysgerrige blikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva´koster en halv time? Jeg synes det er svært at finde ud af hvem der på vagt. Billederne på side  siger noget, telefonen noget andet og EB noget helt tredje

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=koldingstudie

 

Hende der er billede af i dag ser sq godt nok godt ud, men ja, navn på forside og inde på siden passer ikke altid, men alle de gange jeg har været der har det passet med billedet af pigen, og er endnu ik været der en eneste gang hvor jeg ike har gået der fra glad

 

har været der ca. 10 gange total

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig bifaldet.

Jeg er selv en flittig bruger af deres afdeling i Odense.

Den ny pige i Kolding, Maria, ser dog ud til at være en lille smuttur værd.

 

 

http://side6.dk/resultatside/?q=aggersundengel

 

Her er deres afdeling i Nordjylland - De har en af mine favoritter på i denne uge, hun ser som mange af pigerne langt bedre ud i virkeligheden end på billederne :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Flotte piger...med den begejstring der er her, er der hvis noget der skal prøves af :wink:

 

Hvordan er lejligheden ???...og er der mulighed for at få et bad ???

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

øhh har de fjernet badet i Kolding??? der har jeg da ofte vasket min luksuriøse krop. Men lang tid siden efterhånden.

Ellers passer beskrivelsen af pigerne ret ok, generelt leverer de en ganske fin service

Del dette indlæg


Link til indlæg

til linket i aggersund står der  KLINIK LUKKET, så ring lige først så i ikke kører forgæves

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Er der nogen der ved om dette særdeles spændende team har en klinik i vestjylland ?

 

må indrømme at de "kendte" hjemlige klinikker lader meget tilbage både hvad angår pigernes udseende samt indlevelse.

Så det kunne da være fantastisk, hvis det var mulighed for en opgradering :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Jeg skal forbi Kolding i den uge, og har lyst at prøve noget frække, så funder jeg en halv Japan-Thailand pige. Har snakke med hende i tlf. Hun lyder rigtig søde og frække, har bestille en time hos hende som kender sig Miki, Når jeg kommer ind på hende privat lejlighed, så møder jeg Miki som har frække sextøj på, Jeg kan godt ser hende stor bryste og hende flot numsen. Efter betaler før vi start med sex, jeg spørger hende at må vi bad samme, hun siger ja  :-P så fået jeg også blow samme tid ved jeg er i bad tur, og det er helt vilde fantastik blowjob jeg har fået. jeg gå efter Miki op på senge så start vi med dejligt tung kysse :-P og drømmer sex som jeg er meget glade for det oplevelse. sikker at jeg kommer igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjældent har man da så tydeligt set en anmeldelse virke som reklame. Bare se det noget barnligt anlagte sprog og omvendt ordstilling. Fy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjældent har man da så tydeligt set en anmeldelse virke som reklame. Bare se det noget barnligt anlagte sprog og omvendt ordstilling. Fy

Ny her på forum, men har besægt hende 2 gange og er aldrig blevet skuffet - tværtimod- er absolut et eller flere besøg værd. Planlægger da også at det skal være min julegave til mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Sjældent har man da så tydeligt set en anmeldelse virke som reklame. Bare se det noget barnligt anlagte sprog og omvendt ordstilling. Fy

 

Helt fair at tænke som du gør, men du undervurderer os andre ved at tro at du er den eneste der ser det, og derfor skal skrige det ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt fair at tænke som du gør, men du undervurderer os andre ved at tro at du er den eneste der ser det, og derfor skal skrige det ud...

tak for en venlig velkomst.  jeg prøvede bare på at fortælle mine oplevelser, men man skal åbenbart ikke komme alt for tæt på her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for en venlig velkomst.  jeg prøvede bare på at fortælle mine oplevelser, men man skal åbenbart ikke komme alt for tæt på her.

vil bare lige sige, at jeg ikke undervuderer nogen som helst, men det kan jo godt være at jeg har overvuderet nogle

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for en venlig velkomst. jeg prøvede bare på at fortælle mine oplevelser, men man skal åbenbart ikke komme alt for tæt på her.

Hej den Gamle og velkommen til

Professoren henviser ikke til dit indlæg, men til Bulders, så du har ikke grund til at føle dig truffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...