Hop til indhold

Recommended Posts

Udseendet fejler ikke noget. Hvis jeg boede i nærheden havde jeg gerne taget en for holdet, så det vil jeg foreslå dig at gøre. Du kan nøjes med 1/2 time første gang. Hvis det er pengene værd, så køb længere tid næste gang, sådan er min tilgang til de der ikke er anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aalborgaalborg skrev, for 2 timer siden:

Slet ingen der har været her ? 

Jeg har skrevet med hende og overvejer meget at tage forbi. men jeg er lidt bekymret fordi nogle billeder ser meget fotoshoppet ud. Fx denne her https://annoncelight.dk/storage/images/l0sBu1hMzlMurjowTKTzrUisfKcDrU4uS59W0YYu.jpg

I videoen ser hun flot ud men det kan snyde og det ved vi alle.

Tog du selv forbi @aalborgaalborg?

 

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lav en aftale, mød op, og skrid derfra hvis billederne er 20 år gamle. Man skal ikke finde sig i fusk. Du er heller ikke forpligtet til at købe noget når du går ind hos bageren..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes fotos er gode nok. Og jeg vil sige at hun er en af de flotteste TS jeg har set - særligt hvis man er til lidt latina former.

Der var ikke super meget indlevelse i udførelsen. Hun var sød osv, men det hele var lidt overfladisk. Men jeg kan ikke udelukke at med den rette kemi, så kunne mødet være anderledes intenst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Kbh. (Amager).
Hun er lækker nok. Knaldhårde bryster, men super brasilianerrøv. 
Mangler indlevelse og telefonen ringede flere gange, mens vi var i gang. Var ret hurtig til at gribe telefonen, da jeg var kommet, så generelt noget distanceret. 

Redigeret af Superklub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...