Hop til indhold
N88

Sexybabe Samantha. Topklasse og autentisk GFE 12/10

Recommended Posts

Jeg er en ældre herre, der har smag for de gode ting livet. Jeg er så heldig at have haft et par rigtig gode oplevelser på det seneste.

Jeg elsker alt på kvindekroppen, men at slikke en fisse, især hvor skamlæber og diamanten er lidt fremme. Så er jeg helt op at ringe, og tit får også jeg min sexpartner med på turen.

Jeg har en meget følsom tunge. Jeg elsker forsigtigt og følsomt at få god kontakt den vej.

Det betyder også at GFE-tungekys er et must for mig.

I annoncerne fandt jeg en 22-årig smuk sort pige med billede af en fisse med det hele godt fremme. Jeg var solgt!

Afsted med mig. Jeg var noget skeptisk med aldersforskellen, så jeg bestemte at bruge lidt energi på det, når jeg kom frem.

Jeg ringede på døren. En mega smuk naturlig sort pige med glinsende varme øjne, og smukt krøllet sort hår lukkede op.

Jeg præsenterede mig, jeg spurgte ind til aldersforskellen og så videre. Intet problem. Vi havde det fint. Pludselig kommer en anden smuk sort pige frem, og siger at jeg er hendes kunde, og hiver mig med. Det var hende jeg havde skrevet med.

Jeg havde primært check på billedet af det jeg gik efter, så højdeog om håret var krøllet eller ej – nej, det vidste jeg ikke.

Jeg betalte ekstra for GFE kys. Hendes rum rodede helt vildt. Hun var ved at pakke, jeg var hendes sidste kunde inden hun rejste hjem.

Det korte af det lange, hun var bestemt ikke nærværende, og med det rod hun omgav sig med, skulle jeg ikke slikke på noget som helst. Vi gjorde os færdig. Jeg holdt kalorius for mig selv, og jeg lånte toilettet lige for at blive vasket grundigt her og der.

Da jeg var blevet vasket og på vej ud, så står skønheden med det krøllede hår der igen. Hende der lukkede mig ind. ”Hej jeg hedder Samantha”. ”Hvorfor ser du ikke glad ud, du har lige været sammen med smuk ung pige.

Jeg fortalte hvad jeg var kommet efter. Så jeg spørger Samantha om hun kysser. Hun giver mig en varm latter, og et lille, men fantastisk følsomt tungekys, så jeg næsten ryger ud af skoene. Derefter hiver hun et kort øjeblik trusserne til side, og der er den – min drømmefisse. Hold da kæft!!

Jeg følte mig, som da jeg smagte Bülow lakrids for første gang. To stykker – værsågod. Jeg havde lyst til at købe og æde hele slikbutikken. Jeg var solgt!!

Næste morgen afsted igen. Denne gang en halv time hos Samantha. Jeg kom ind og smed kludene og jeg bestilte hele slikbutikken.

Samantha lytter smilende, og så kommer hendes varme latter ” Rolig nu mr. ……… du snakker meget, tag det nu helt roligt”.

Vi lå nøgne sammen. Kyssede og kærtegnede, helt roligt, og jeg faldt virkelig helt til ro i hendes arme, og lod hende trygt guide mig. Vi klikkede 100% i en fantastisk GFE-oplevelse.

Så måtte jeg ned og få syn for sagen i den anden ende. Der var den – Den smukkeste fisse, lige efter mit hoved. 

Min tunge fandt Samanthas rytme, og vi gik i gang stille og roligtJeg aldrig før været så rolig og tryg, medens jeg har sex. Jeg gik ikke efter at få Samantha til at komme hurtigst muligt. Jeg var ikke bange for at tabe hendes rytme, der gik lidt tantra i det hele, og vi forstod begge at nyde vejen frem til hendes klimaks, mindst lige så meget som selve klimaks.

GFE var 12/10. 

Vi lå sammen og nød hinanden. Jeg har aldrig følt en sådan kontakt med en GP før.

”Hvordan føler du dig lige nu mr. …..?” spørger hun. Jeg følte mig helt deroppe, og slet ikke den ældre herre jeg i virkeligheden er.

Jeg kører hjem, men jeg kan ikke tænke på andet. Dagen er ung endnu, så afsted igen midt på eftermiddagen. Jeg køber en buket blomster, kager og pakker en kuvert med DKK 2000.

Jeg kører derhen igen om eftermiddagen. Ringer på, og Samantha lukker op. Hun slår en varm latter op : ” Rolig nu mr…..” Jeg giver hende gaverne. Vi snakker om vores formiddag sammen. Jeg er helt tryg ved at give hende pengene, uden samtidig bestilling. Hun ved, jeg som en lille knægt, vil have hele slikbutikken. 

Vi smider kludene, vi snakker, vi griner en masse, og vi har rigtig god sex, en GFE-oplevelse helt i top.

Jeg fortæller et par ting derfra:

Vi lå på siden med front mod hinanden, min stive pik banker på hende forneden. Jeg er klar til at komme indenfor, men i stedet tager hun forsigtigt fat om den, og gnider mit pikhoved helt stille og roligt mod hendes klitoris. På samme måde som da jeg slikkede hende om formiddagen, tager vi det helt roligt. Hun passer på ikke at tabe mig slap, jeg kontrollerer mit åndedræt, og slapper helt af. Det tager måske 15 minutter, men igen er vejen frem til klimaks mindst lige så god som selve klimaks.

Rummet er lille som en kupé, sengen går fra sidevæg til sidevæg,og der er kropstørrelse spejle på den ene sidevæg og i loftet.

Det betyder jeg får det bedste blowjob til dato. Stille og roligt bygger hun mig op. Jeg kan se hende direkte i øjnene. Jeg kan se os i loftet, men spejlet i siden. Hold da kæft. Det var som at hoppe ud af sin egen krop, og se os begge kun 1 meter væk lige ved siden af.

Samantha taler godt dansk og perfekt engelsk, alt sammen med den mest sexede accent, og så er hun ren. Hun duftede altid af at være nyvasket .

Dagen efter kommer jeg igen. Denne gang på en kortere visit. Jeg skulle lige føle efter om det virkelig kunne passe – det gjorde det heldigvis. Så jeg kommer igen, når jeg lige sparet lidt flere mønter fra.

Denne pragtfulde oplevelse kostede 800 + 2000 + 600, altså 3400. Mange penge ja, men jeg fik en autentisk oplevelse af topklasse GFE, med en helt naturlig pige, ingen plastik eller botox, hverken i krop eller sjæl, smuk, hjertevarm og skideskæg at være sammen med.

Jeg har nok aldrig været der sammen med nogle af mine kærester eller kone. 

Jeg vil aldrig glemme dig Samantha. Du har en meget stor plads i mit hjerte.

https://annoncelight.dk/showad/378174

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...