Hop til indhold

It/mobil viden søges efter man er stoppet som…

Featured Replies

Skrevet

Hejsa håber der er nogle kloge iPhone bruger herinde.?

Kan man lave en sms Auto svar lige som man kan med mail? 

Da jeg nu er stoppet som erotisk og tantra massør vil jeg gerne have en sms Auto svar lavet på min arbejde tlf frem til mit mobil abonnement udløber. 

Ønsker det er ALLE der sender mig en sms, som skal have denne sms Auto svar, om min massage biks er lukket. 

Jeg har en iPhone 11. Er det muligt og hvordan jeg har prøvet at Google og fandt ikke noget passer med min iPhone, som om den er nyere eller ældre end deres vejledning. 

Kærlig hilsen Coco 

Skrevet
Funktionæren skrev, for 4 timer siden:

Her skal man gøre noget "aktivt", altså trykke på en knap.

Jeg forstår det  sådan på @Jyske Coco Erotik massør, at hun ønsker at så snart der er en SMS, så bliver der, med det samme, sendt et svar retur pr. automatik, uden at der skal gøres noget aktivt. Altså en  "Automatisk SMS Respons"

@Jyske Coco Erotik massør, har du prøvet at spørge ved din mobil udbyder??

Skrevet
  • Author
Funktionæren skrev, for 11 timer siden:

Hej.
tak men Desværre ikke, da dette er til når nogle ringer, det har jeg haft styr på, jeg søger til når nogle sms skal de have en sms Auto svar lide som man kan med mail. 

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 7 timer siden:

Her skal man gøre noget "aktivt", altså trykke på en knap.

Jeg forstår det  sådan på @Jyske Coco Erotik massør, at hun ønsker at så snart der er en SMS, så bliver der, med det samme, sendt et svar retur pr. automatik, uden at der skal gøres noget aktivt. Altså en  "Automatisk SMS Respons"

@Jyske Coco Erotik massør, har du prøvet at spørge ved din mobil udbyder??

Ja du har forstået hvad jeg søger. Tak for tippe om at høre mit telefon selvskab, det vil jeg prøve i morgen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.