Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/382628
 

Hej. Er der nogen der har været der fornyeligt?  Er det god service? Syntes det er svært at finde ud af hvem der er hvem og når jeg skriver til dem, så kommer der bare “Hej, har tid og adressen” tilbage. Jeg har været hos Liasa på adressen, men syntes der er mange forskellige annoncer og billeder fra adressen nu. Mange af billederne er Liasa(Nina og Linda). Mener også at “Mina” er på adressen, hende besøgte jeg ved Faaborg, go massage, men lugtede ikke særligt godt, så sprang sexen over og nøjedes med god massage og bj.   Hvad mener i?  Skal jeg bare booke tid i Nr Lyndelse? og se hvilken trunte der tager imod og håbe det bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der…. Ved ikke hvad hun hed, men hun lignede Linda(Liasa).  Blev henvist til kælderdøren, hun sad dog og ventede foran huset, skulle gennem hoveddøren, da en anden kunde var på vej ud. Kunne høre at der var gang i den i et rum i stueetagen, kom dog ned i kælderen..  Der er 3 rum i kælderen, fine rum, der lugter dog en del af fugt og thaimad..  Blev sendt ind i det bagerste rum, og fik en behagelig Thaimassage, det kan hun ihvertfald. Da vi nåede til det sjove, var det på med kondom, 10 sek sut og slik, så lagde hun sig på ryggen og sagde come Darling…. Kunne slet ikke komme, hun lå bare helt stille, jeg spurgte om hun kunne ride mig eller jeg måtte tage hende bagfra, det var så ikke muligt..  Trak mig ud, hun fjernede kondom og gav en oliespiller med 200kmt.  Kom i en vådserviet, tog tøj på og gik.  Tror nu ikke at det er til gentagelse, selvom massagen var god..  Naboer står og kigger når man kommer og parkere, så ikke så diskret, men kan dog parkere lidt derfra og gå ca 50 meter.

Var hos en veninde på samme adresse for 4-5 mdr siden, dengang var det også super massage, dengang var de to Thai der kun tilbød massage og Hj, (tror jeg).  
Så vil sige, hvis det kun er massage, så er Linda, Liasa,Nina eller hvad hun hedder, meget kompetent. Hvis det er Fp, så er der andre gode steder..
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ét virvar med navne på det sted. De skifter snart navn dagligt, hvilket får mig til at blive væk. Jeg tror ikke man aner hvem man får hvis man bestiller tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...