Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det sted ved vibenshus runddel hvor yam-yam normalt holdt til så jeg idag at der stadig er et thai flag og det lignede at der var bevægelse derinde så er der nogen derved hvem der bruger der nu ? 

Skrevet

Er Nuud ikke stadig der?

ja det er et spørgsmål!  Jeg ved det ikke men har ikke hørt hun er væk. Og hun var der samtidigt med Yam Yam ved jeg

Skrevet

Det er stadig Nuuds sted. Som det har været i mange år. Yam Yam var der på et gæstespil. De to gennemgående damer er Nuud selv og Bee Bee. Nuud giver ikke ret meget “ekstra”, mens Bee Bee kan overtales til en del, når hun lærer en at kende.

Skrevet

Ja det er stadig Nuuds sted. Har altid holdt mig til Nuud når jeg har været der. Hun giver en fantastisk massage. Har endnu ikke prøvet Bee. Kan hun massagere næsten lige så godt som Nuud? så kunne hendes “ekstra” også være interesant at prøve. Nogen der ved hvad et blowjob evt koster?

Skrevet
  • Author

Er der nogen der har en annonce for nuud ?

Skrevet
Ledelsen skrev, den 25.9.2023 at 16:29:

Er der nogen der har en annonce for nuud ?

Stedet hedder Phan. For at undgå forveksling med det i Slagelse så søg på Phan Lyngbyvej. De to damer er meget forskellige i massagestil. Nuud er i den hårde ende, Bee Bee i den mere pirrende. Priser må du nok arbejde dig frem til med dem. Hvad man kan få af ekstra afhænger meget af kemi.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.