sprøjteren 14 Skrevet 24. September, 2023 Ved hun har mange anmeldelser, men når man er så god som hende fortjener man en mere. Bookede en time med hende. Bookningen var super nem, skrev hvad jeg ville have og fik hurtigt en pris. Vi aftalte en tid og afsted med mig. Stedet er dejlig diskret så ingen problemer der. Bare synet af den lækre lille sag er simpelthen så godt når hun åbner døren for dig. Hun er super flink fra første minut til sidste. Hun er så opmærksom på at du har det godt og nyder det man er kommet efter. Hun kan altså virkelig sit kram når det kommer til legen på lagnerne, startede med et fantastisk blow, hun har ikke travlt med at få en til at komme så hurtigt som muligt. Fik lysten til at hun skulle op at ride, så det gjorde hun. Fuuuck det gjorde hun godt, faktisk så godt at jeg kunne mærke vi snart var færdige hvis vi ikke skiftede, så vi tog et par andre stillinger, men da vi kom til doggy hvor man får synet af den lækre lille røv hun har kunne jeg nu ikke holde mig tilbage mere. Timen var ikke gået helt, så endnu et kæmpe plus er at man ikke bare ryger ud at døren. Hun lagde sig ned på sengen og vi lå og snakkede lidt, fik lidt massage og efter noget tid hoppede jeg i bad og takkede af. Hun er hver en krone værd! Og kommer 100% igen. https://annoncelight.dk/showad/352519 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 29 Skrevet 25. September, 2023 Hej. dejligt at høre hun er tilbage igen. Kiggede så sent som igår formiddags efter hende og hun dukkede ikke op. Så, vildt pudsigt. nå men lokationen i glejbjerg er den diskret i forhold til muligheder for parkering og tilgang ? i Viborg var det lidt so-so men ok. ser frem til at høre. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 25. September, 2023 Det er et stykke ude på landet og man kan køre om bag huset og parkere i deres egen baggård, så jeg vil ikke mene der er problemer der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg