Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

var forbi den 7 januar hos Bangwaan i st. Voldgade 18 i Randers. døren var åben og jeg gik ind, der sad en flot Thaipige omkring de 30 år, hun var flot og slank.

 

vi gik i det bagerste rum hvor døren kan lukkes, jeg klædte mig af og lagde mig på briksen, hvor hun begyndte med en rigtig god gang massage, og hun kravlede også op på briksen og det var en rigtig god massage, hun havde en kort nederdel på, så man kunne mærke hendes hud mod ens hud.

 

Hun kom også til tider tæt på de nedre regioner så lille Monty kunne lide det der skete. så vendte mig om og fik skøn massage på forsiden også, og da der var gået ca. 45 min. spurgte hun ind til det mere intime, valgte en handjob, hvor hun tog alt tøjet af, og hun var altså en slank pige, så hun var altså meget flot, og du måtte røre og kysse alle steder uden protest, hun udførte en rigtig godt handjob, så jeg er ovenfuld tilfreds med dette sted, pigen sagde hun hed "NAM" og hun talte en del dansk, så alt i alt en rigtig god oplevelse, så det er ikke sidste gang at NAM får mit besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Al Capone

Hej.

var forbi den 7 januar hos Bangwaan i st. Voldgade 18 i Randers. døren var åben og jeg gik ind, der sad en flot Thaipige omkring de 30 år, hun var flot og slank.

 

vi gik i det bagerste rum hvor døren kan lukkes, jeg klædte mig af og lagde mig på briksen, hvor hun begyndte med en rigtig god gang massage, og hun kravlede også op på briksen og det var en rigtig god massage, hun havde en kort nederdel på, så man kunne mærke hendes hud mod ens hud.

 

Hun kom også til tider tæt på de nedre regioner så lille Monty kunne lide det der skete. så vendte mig om og fik skøn massage på forsiden også, og da der var gået ca. 45 min. spurgte hun ind til det mere intime, valgte en handjob, hvor hun tog alt tøjet af, og hun var altså en slank pige, så hun var altså meget flot, og du måtte røre og kysse alle steder uden protest, hun udførte en rigtig godt handjob, så jeg er ovenfuld tilfreds med dette sted, pigen sagde hun hed "NAM" og hun talte en del dansk, så alt i alt en rigtig god oplevelse, så det er ikke sidste gang at NAM får mit besøg.

 

 

Hvilket tidspunkt på dagen er det du var der. Syntes ofte af eftermiddag er det damen med den røde cykel der er der. Hun er ikke flot og slank. Ganske sikkert sød osv, men ikke hende du beskriver.

Trænger til noget andet end Kats svingende indsats

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Prisen jeg betalte var kr 700,- og tidspunktet jeg var der var omkring kl. 11:30

Jeg så også en ældre thai der var der, men det var den slanke der henvendte sig til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...