Hop til indhold

Recommended Posts

Sirada Thaimassage

Jeg var for nyligt på besøg hos Sirada, hun kan stadig ikke arbejde efter hendes blodprop i hovedet, men hun har fået 2 nye piger i klinikken.

Den ene er en ung, rødhåret skønhed, som desværre var booket den dag jeg var der, og den anden er en lidt ældre fast kvinde med store bryster som jeg fik massage med hj af, det er første gang jeg har fået hj 2 gange på 1 time, men det var fint, samtidig pillede hun det ene bryst ud og lagde det i hovedet på mig, så jeg kunne føle og smage.

Men det mest ophidsende var næsten da den rødhårede piges aftale ankom, og de gik ind i bollerummet mens jeg lagde på massagebriksen. Efter ret kort tid blev hun kneppet meget voldsom og højlydt, så både min massagepige og mig kom til at grine, det er nemlig meget lydt i rummet, da væggene ikke går helt op til loftet mellem massagerummet og bollerummet.

Det er helt sikker at jeg må prøve denne pige ret snart, men måske var hendes aftale en som også er medlem herinde på E.G., så vil det da være fint med en anmeldelse af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg tror det er hende på billederne, men jeg så hende jo kun ganske kort tid inden jeg blev installeret på massagebriksen af hende den anden pige, så jeg er ikke helt sikker.

Jeg håber at kunne komme hjemmefra på fredag, så skal hun prøves, og så kan jeg beskrive hende lidt bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige lavet en aftale i aften med hende der er på billederne hos Sirada.

Jeg kunne få 15 min. sex og 60 min. massage og så 15 min. sex igen, ialt 90 min.

Jeg ser meget frem til denne tur, hvor jeg tar en for holdet med en der slet ikke er anmeldt herinde.

Jeg skal nok lave en anmeldelse når jeg har prøvet hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rubi skrev, for 8 timer siden:

Hva tilbyder hun avservice

ikke ret meget lige nu, hun har haft en blodprop i hovedet for nyligt og er ikke helt på toppen endnu. Men normalt tilbyder hun alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...