Fisken16 109 Skrevet 24. September, 2023 Sirada Thaimassage Jeg var for nyligt på besøg hos Sirada, hun kan stadig ikke arbejde efter hendes blodprop i hovedet, men hun har fået 2 nye piger i klinikken. Den ene er en ung, rødhåret skønhed, som desværre var booket den dag jeg var der, og den anden er en lidt ældre fast kvinde med store bryster som jeg fik massage med hj af, det er første gang jeg har fået hj 2 gange på 1 time, men det var fint, samtidig pillede hun det ene bryst ud og lagde det i hovedet på mig, så jeg kunne føle og smage. Men det mest ophidsende var næsten da den rødhårede piges aftale ankom, og de gik ind i bollerummet mens jeg lagde på massagebriksen. Efter ret kort tid blev hun kneppet meget voldsom og højlydt, så både min massagepige og mig kom til at grine, det er nemlig meget lydt i rummet, da væggene ikke går helt op til loftet mellem massagerummet og bollerummet. Det er helt sikker at jeg må prøve denne pige ret snart, men måske var hendes aftale en som også er medlem herinde på E.G., så vil det da være fint med en anmeldelse af hende. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 26. September, 2023 Er det hende der er billeder af derinde nu ? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 26. September, 2023 Haløjsa den rødhåret pige er det hende på billederne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 27. September, 2023 Ja, jeg tror det er hende på billederne, men jeg så hende jo kun ganske kort tid inden jeg blev installeret på massagebriksen af hende den anden pige, så jeg er ikke helt sikker. Jeg håber at kunne komme hjemmefra på fredag, så skal hun prøves, og så kan jeg beskrive hende lidt bedre. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 27. September, 2023 Jeg har snakket med sirada i dag og det er ikke hende den rødhåret der er på billedet, hun er der slet ikke længere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 29. September, 2023 Jeg har lige lavet en aftale i aften med hende der er på billederne hos Sirada. Jeg kunne få 15 min. sex og 60 min. massage og så 15 min. sex igen, ialt 90 min. Jeg ser meget frem til denne tur, hvor jeg tar en for holdet med en der slet ikke er anmeldt herinde. Jeg skal nok lave en anmeldelse når jeg har prøvet hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubi 12 Skrevet 25. November, 2023 Er der nogen som kan si noe om damen i rød drakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bad Motherfucker 64 Skrevet 25. November, 2023 Det er Sirada, hende der styrer klinikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rubi 12 Skrevet 26. November, 2023 Bad Motherfucker skrev, for 14 timer siden: Det er Sirada, hende der styrer klinikken. Hva tilbyder hun avservice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 26. November, 2023 Rubi skrev, for 8 timer siden: Hva tilbyder hun avservice ikke ret meget lige nu, hun har haft en blodprop i hovedet for nyligt og er ikke helt på toppen endnu. Men normalt tilbyder hun alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg