Hop til indhold
madert

Store kæmpe mega bryster?

Recommended Posts

De ser helt naturlige ud <3<3 det er da en naturlov at så store natulige bryster ikke kan stå lige ud i luften........ de ser jo kanon store ud, jeg tænker vi snakker om en G-skål eller mere, så er du til store naturlige bryster så skynd dig at besøge hende. 

PS. Hils hende og sig at hun er så velkommen vest for Storebælt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalxzx skrev, for 4 timer siden:

Nogen der har været forbi hende? :)

Det kunne jo blive dig, der tog forbi hende ;) ...som den første :wub: ...og efterfølgende skrev om dit besøg i form af en beretning eller anmeldelse :D

Skrev med cubanske Marylin for en 14 dages tid siden på spansk, da hendes imponerende fortrin mm frister. :razz:  Spurgte til pris på 20- 30 minutters; massage + fransk og spansk. Efter et par timer fik jeg et kortfattet svar med en standardpris på 1000 dkk, hvilket jeg fandt lige i overkanten ifht til de priser, der er oplyst i annoncen. Var desuden noget i tvivl, om det var hende selv, der svarede på min sms. Min efterfølgende sms med tak (gracias) for info, blev dog besvaret på spansk.

lille_peter skrev, for 8 timer siden:

De ser helt naturlige ud <3<3 det er da en naturlov at så store natulige bryster ikke kan stå lige ud i luften........ de ser jo kanon store ud, jeg tænker vi snakker om en G-skål eller mere, så er du til store naturlige bryster så skynd dig at besøge hende

Helt enig ...og skriv hjertens gerne en anmeldelse bagefter ...uanset hvem, der "bryder isen" :razz: :wub::lol: på forhånd tak!

Redigeret af Cruise
Tilføjelse Grandes Tetas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi, og det var fint. Hun er meget sød og fræk at være sammen med.
Hendes fine runde bagdel var især indbydende, en mellemstørrelse vil jeg sige. Hun har former men er ikke overvægtig i mine øjne.

Brysterne skuffede mig en smule, da jeg syntes de var en del mindre end de tager sig ud på billederne.
Men når det er sagt, så var de fine og bløde, naturlige og der var ingen berøringsangst, hvis man var blid. :-)
Og jeg tror på billederne er ægte, de babser er bare i klemt op til lir på dem.

Som jeg forstod det var det fransk/dansk med hætte for 800,- (det jeg fik) og uden for 1000,-. Efterspurgte ikke andet end dansk fransk.
Jeg syntes hun var sød og imødekommende, og smuk var hun også. Et godt besøg som jeg godt kunne genoverveje.
Der var en god og afslappet atmosfære, i kraft af hendes blide rolige væremåde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 24.9.2023 at 04:01:

De ser helt naturlige ud <3<3 det er da en naturlov at så store natulige bryster ikke kan stå lige ud i luften........ de ser jo kanon store ud, jeg tænker vi snakker om en G-skål eller mere, så er du til store naturlige bryster så skynd dig at besøge hende. 

PS. Hils hende og sig at hun er så velkommen vest for Storebælt :wub:

godt de er lige lange....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...