Hop til indhold
Holk

Tantra Rikke Nyborg

Recommended Posts

Prøv at ringe til Rikke og hør om hun kan tale dansk eller sydamerikanere nu har sendt navnet Rikke i Top 50 over mest brugte babynavne til piger

 

Viser resultater for '380684'. - Eroguide.dk

 

 

https://annoncelight.dk/showad/380684

Det er sjældent, jeg skriver negative anmeldelser, fordi jeg har for stor respekt for pigerne i branchen og ikke ønsker at såre dem. Der har været enkelte dårlige oplevelser, men så lader jeg være med at skrive noget. Men i det her tilfælde er det ikke pigen, der er noget galt med.  Det er setup'et, og måden hendes ydelser bliver solgt på. Jeg er sikker på, at det ikke er hende, der er skurken.

Rikke "sælges" som en professionel tantramassør. Jeg er selv i gang med en tantra-uddannelse og elsker både at give og modtage. Derfor ved jeg også, at det tager lang tid at få en god oplevelse og accepterede at betale 2.800 kr for 2 timer hos Rikke den 22/8. Det er ikke langt fra normalpris. Annoncen er på dansk. Jeg ville have ringet for en aftale, men blev henvist til at sende en SMS.  Den sendte jeg så på dansk, og vi havde en del kommunikation på formfuldent dansk. Tvivler på, at en translator kunne gøre det så godt. Da pigen så lukkede op, så var det en spansktalende pige, Maria eller Marcela. Fik ikke helt fat i det. Hun kunne stort set ikke et ord på dansk eller engelsk. Smuk, sød og dejlig, men slet ikke pigen på billederne. På den smule spansk, som jeg kan, fik vi frem, at hun kom fra Paraguay. Pyt, jeg gav hende chancen. Massagen var bare ikke tantra. Det var snarere fysiurgisk massage som hos en Thai-massør, og det betaler man altså ikke 1400 kr i timen for. Vi havde dejlig sex sammen, hvilket man ikke plejer i forbindelse med Tantra, men jeg tror, det er det, hun er vant til.  Og jeg havde da lyst. Jeg tror hun er en Thai-massør pige, der sælges som tantra-ekspert for at score flere penge. Det er unfair, og det er det, jeg tager afstand fra.  Efter 5 kvarter rakte fantasien ikke til mere. Vi talte lidt sammen på spansk, og det gik op for mig, at pigen ikke havde forstået det, vi havde skrevet om på SMS, selvom svarene havde indikeret det modsatte. Så jeg tror, det er en anden, dansktalende person, jeg har snakket med. Det er ikke godkendt. Maria fortjener bedre.

Redigeret 23. August af Watanabe


 

Citat

 

5 kvarter

accepterede at betale 2.800 kr for 2 timer hos Rikke den 22/8

 

 

 

Sensuel erotisk tantra RikkeBesøg mig privat i Nyborg tlf 91987673

Fyn

I dag, kl 18:41

Velkommen til mit smukke univers, jeg er Rikke 33 år uddannet tantra massør, har arbejdet med tantra de sidste 3 år, og tilbyder den mest intime og sensuelle tantra massage i dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Tak for denne tråd. Den sparede mig for et besøg i dag. 
reglel: tjek altid EG :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...