Hop til indhold

Ladyboy i Adelgade, Kbh K

Featured Replies

Skrevet

Nogle måneder tilbage annoncerede thaimassageklinikken i Adelgade med, at de normalt havde en ladyboy på vagt. Jeg nåede aldrig at besøge hende, og nu er hun forsvundet fra deres annoncer.

Er der nogen, der kan fortælle, om hun var værd at besøge, og om hun eventuelt arbejder et andet sted nu?

Skrevet

Du har oprettet 2 indlæg vedr. samme lb…hm. Formoder du så ikke besøgte Grace i sin tid? Hun kalder sig nu Sky…og nej hun er ikke forsvundet, tjek det ud i linket jeg har indsat i dit andet indlæg…

Redigeret af frisk fyr nsj

Skrevet
  • Author

Jeg var ikke klar over, at det var samme lb, derfor oprettede jeg to tråde. Jeg besøgte Grace på Ørnevej og stedet nær Langebro, men var ikke klar over, at den lb, som på et tidspunkt blev omtalt i annoncerne for hendes nuværende sted, også var/er Grace, bare med det nye navn Sky (det fremgår i øvrigt ikke af den nuværende annonce, at Sky er lb). Men tak for opklaringen :-)

Redigeret af AsiaCruiser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.