AsiaCruiser 0 Skrevet 23. September Nogle måneder tilbage annoncerede thaimassageklinikken i Adelgade med, at de normalt havde en ladyboy på vagt. Jeg nåede aldrig at besøge hende, og nu er hun forsvundet fra deres annoncer. Er der nogen, der kan fortælle, om hun var værd at besøge, og om hun eventuelt arbejder et andet sted nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 313 Skrevet 23. September (edited) Du har oprettet 2 indlæg vedr. samme lb…hm. Formoder du så ikke besøgte Grace i sin tid? Hun kalder sig nu Sky…og nej hun er ikke forsvundet, tjek det ud i linket jeg har indsat i dit andet indlæg… Redigeret 23. September af frisk fyr nsj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AsiaCruiser 0 Skrevet 24. September (edited) Jeg var ikke klar over, at det var samme lb, derfor oprettede jeg to tråde. Jeg besøgte Grace på Ørnevej og stedet nær Langebro, men var ikke klar over, at den lb, som på et tidspunkt blev omtalt i annoncerne for hendes nuværende sted, også var/er Grace, bare med det nye navn Sky (det fremgår i øvrigt ikke af den nuværende annonce, at Sky er lb). Men tak for opklaringen Redigeret 24. September af AsiaCruiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg