Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ninah i Horsens. Vi havde haft en rigtig fin dialog.

Vi aftalte en times lækker fræk sex med flere udløsninger og hende i lak, støvler etc.

Jeg burde være vendt om allerede i døren for hun var i en kedelig, alm. kjole. Jeg tog tøjet af og hun begyndte at spille mig. Efter ca. 10 min kom jeg og så begyndte hun ellers at sidde med telefonen og skrive etc. Hun spurgte endda hvorfor jeg ikke bare onanerede derhjemme :)

Jeg spurgte om vi ikke skulle videre med det vi havde aftalt, men hun sagde bare “Finish” og så skred jeg 1500 fattigere og en elendig oplevelse rigere..

https://annoncelight.dk/showad/372271

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give hende ret! hvorfor du "ikke bare onanerede derhjemme" Det findes andre måder at smide 1.500kr. væk på! Når du finder dig i den behandling -og bare skrider... Hvorfor skal hun have lov, at forsætte??? I det mindst konfrontere hende med din utilfredshed, og at hun ikke lever det der er aftalt. Du kan godt tillade dig, at sætte krav, forventningsafstem inden du betaler -gentag gerne, hvis du er i tvivl om hun har forstået det -hvis hun bliver sur eller krukker over det -gå igen det bliver ikke en god oplevelse... Hvis hun efter 10 minutter siger "Finish" forlang dine penge tilbage, lad være at leg underhund -det er sgu ikke sundt i længden. Hun har pisset dig op og ned af ryggen -det skal de/hun ikke bare have lov til -mand dig op mand forhelvede;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 minutter siden:

Kan kun give hende ret! hvorfor du "ikke bare onanerede derhjemme" Det findes andre måder at smide 1.500kr. væk på! Når du finder dig i den behandling -og bare skrider... Hvorfor skal hun have lov, at forsætte??? I det mindst konfrontere hende med din utilfredshed, og at hun ikke lever det der er aftalt. Du kan godt tillade dig, at sætte krav, forventningsafstem inden du betaler -gentag gerne, hvis du er i tvivl om hun har forstået det -hvis hun bliver sur eller krukker over det -gå igen det bliver ikke en god oplevelse... Hvis hun efter 10 minutter siger "Finish" forlang dine penge tilbage, lad være at leg underhund -det er sgu ikke sundt i længden. Hun har pisset dig op og ned af ryggen -det skal de/hun ikke bare have lov til -mand dig op mand forhelvede;-)

Du har ret. Jeg har også lært af det og er skredet en gang efterfølgende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MiAarhus skrev, 1 time siden:

Besøgte Ninah i Horsens. Vi havde haft en rigtig fin dialog.

Vi aftalte en times lækker fræk sex med flere udløsninger og hende i lak, støvler etc.

Jeg burde være vendt om allerede i døren for hun var i en kedelig, alm. kjole. Jeg tog tøjet af og hun begyndte at spille mig. Efter ca. 10 min kom jeg og så begyndte hun ellers at sidde med telefonen og skrive etc. Hun spurgte endda hvorfor jeg ikke bare onanerede derhjemme :)

Jeg spurgte om vi ikke skulle videre med det vi havde aftalt, men hun sagde bare “Finish” og så skred jeg 1500 fattigere og en elendig oplevelse rigere..

https://annoncelight.dk/showad/372271

 

Endnu en grund til at vælge en dansk pige... men er ked af du har haft sådan en dårlig oplevelse. Håber din næste gang bliver super god.  :⁠-⁠*

Del dette indlæg


Link til indlæg
DANSKEANJA skrev, for 47 minutter siden:

Endnu en grund til at vælge en dansk pige... men er ked af du har haft sådan en dårlig oplevelse. Håber din næste gang bliver super god.  :⁠-⁠*

Du er helt gal på den, det er ingen garanti - du er helt vild useriøs - når du skriver grund til at vælge dansk - giver du så pengene retur, hvis besøget ikke bliver som aftalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan bestemt også have dårlige oplevelser med danske piger. Måske af en lidt anden anden art, men uengagerede piger finder du alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm.

Enten tænker jeg at hun er ved at være udbrændt eller også har det været en usædvanlig dårlig dag...

Det er selvfølgelig på ingen måder acceptabelt uanset hvad, så må man tage en fridag, eller trække stikket i en længere periode.

Den anden ting der faktisk skræmmer mig mere er hvad der åbenbart kan ske på hvad der må være små tre uger, hvor jeg mødte hende i Odense.

Jeg havde et virkelig dejligt møde med hende der. Der var både indlevelse, og god tid. Jo hun tjekkede telefonen med det samme, da jeg var ved at tage tøj på, men det var på ingen måde fornemmelsen at hun bare ville have mig ud af døren hurtigst muligt, og selve sexdelen var absolut godkendt.

Jeg håber hun inden længe får mulighed for en pause. Jeg havde i hvertfald tænkt mig at besøge hende igen når hun var i Odense næste gang, men hvis ovenstående er standarten i øjeblikket, så kan man da have sin tvivl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

Du er helt gal på den, det er ingen garanti - du er helt vild useriøs - når du skriver grund til at vælge dansk - giver du så pengene retur, hvis besøget ikke bliver som aftalt

For det første er der flere klager på udlandske piger end de danske. For det andet så har jeg før givet penge retur hvis en kunde har bestilt en time og noget er gået galt... så har han fået penge tilbage. Så JA

Del dette indlæg


Link til indlæg
DANSKEANJA skrev, for 6 timer siden:

For det første er der flere klager på udlandske piger end de danske. For det andet så har jeg før givet penge retur hvis en kunde har bestilt en time og noget er gået galt... så har han fået penge tilbage. Så JA

Så prøv lige at gå på AL og andre sider,  tæl hvor mange udlandske piger der er i modsætning til danske - så giver det vel også mening, der er flere ……. 

Nu besøger jeg kun dem der tænder mig seksuelt - og ikke kun nogle fra bestemte lande,  jeg er stor bruger af gp - og har været i gamet læææænge, så prøver indimellem også noget der ikke er godt.

jeg tager hatten af for dig, hvis det er din politik, at føler du  bør give lidt penge retur, gør du det, det er fair business. 

Det gør de udlandske dog også, dog ikke alle, vil jeg sige, personligt siger jeg altid nejtak til en 100/200 mand, jeg bliver glad i låget hvis pigen kan se/mærke dette var ikke godt og vil anerkende det - det i sig selv er godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 16 timer siden:

Debat om danske piger tager man i en dertil indrettet tråd. 

Der er et par brugere her i tråden, der ikke helt forstod min henstilling. De har modtaget hilsen fra ledelsen. 
 

Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
MiAarhus skrev, for 23 timer siden:

Besøgte Ninah i Horsens. Vi havde haft en rigtig fin dialog.

Vi aftalte en times lækker fræk sex med flere udløsninger og hende i lak, støvler etc.

Jeg burde være vendt om allerede i døren for hun var i en kedelig, alm. kjole. Jeg tog tøjet af og hun begyndte at spille mig. Efter ca. 10 min kom jeg og så begyndte hun ellers at sidde med telefonen og skrive etc. Hun spurgte endda hvorfor jeg ikke bare onanerede derhjemme :)

Jeg spurgte om vi ikke skulle videre med det vi havde aftalt, men hun sagde bare “Finish” og så skred jeg 1500 fattigere og en elendig oplevelse rigere..

https://annoncelight.dk/showad/372271

 

Hej MiAarhus,

Jeg kender Ninah rigtigt godt, og har her til morgen talt med hende om din anmeldelse.

Hun siger følgende: Hun kan ikke huske et besøg i Horsens der er forløbet som det, du beskriver. Generalt er det hendes politik, aldrig at bede kunderne forlade hende før tid. Har du købt en halv time eller en time, har du lov at være der en halv time eller en time. Hvis du kommer for tidligt bliver du tilbudt massage i den tid, der er tilbage. Desuden fremhæver hun at uanset hvilken by, hun besøger, har hun mange gengangere bland kunderne, og det mener hun ikke ville være tilfældet, hvis ikke hun leverer varen.

Igen: Det var ikke mine ord...det er direkte fra Ninah.

Mht. tøjforvirringen beklager hun og siger at hun nok har misforstået dit ønske. Generelt forsøger hun altid at imødekomme den slags ønsker.

Følgende kommentar kommer fra mig (Havemand) og ikke fra Ninah:

Det virker lidt som om du ikke har kommunikeret det, du gerne ville mens du var der. Man kan altid diskutere hvis ansvar det er, hvis et besøg ikke er forlæbet som ønsket (fantaseret) men kommunikation er bare så vigtigt for at sikre at det går godt.

Jeg siger ikke, at du ikke selv mener, du har haft en dårlig oplevelse. Det tror jeg på, du synes du har. Det jeg siger er: Baseret på min viden om kommunikations betydning for en relation OG baseret på mit indgående kendskab til Ninah, så virker det klart på mig som om dette besøg kunne have fået et helt anderledes positivt forløb for dig, hvis du havde kommunikeret åbent om, hvad du ønskede.

Og til slut: Ninah ved at jeg svarer her, men hun har ikke set eller godkendt det, jeg har skrevet, inden jeg har slået det op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, den 24.9.2023 at 09:45:

Hej MiAarhus,

Jeg kender Ninah rigtigt godt, og har her til morgen talt med hende om din anmeldelse.

Hun siger følgende: Hun kan ikke huske et besøg i Horsens der er forløbet som det, du beskriver. Generalt er det hendes politik, aldrig at bede kunderne forlade hende før tid. Har du købt en halv time eller en time, har du lov at være der en halv time eller en time. Hvis du kommer for tidligt bliver du tilbudt massage i den tid, der er tilbage. Desuden fremhæver hun at uanset hvilken by, hun besøger, har hun mange gengangere bland kunderne, og det mener hun ikke ville være tilfældet, hvis ikke hun leverer varen.

Igen: Det var ikke mine ord...det er direkte fra Ninah.

Mht. tøjforvirringen beklager hun og siger at hun nok har misforstået dit ønske. Generelt forsøger hun altid at imødekomme den slags ønsker.

Følgende kommentar kommer fra mig (Havemand) og ikke fra Ninah:

Det virker lidt som om du ikke har kommunikeret det, du gerne ville mens du var der. Man kan altid diskutere hvis ansvar det er, hvis et besøg ikke er forlæbet som ønsket (fantaseret) men kommunikation er bare så vigtigt for at sikre at det går godt.

Jeg siger ikke, at du ikke selv mener, du har haft en dårlig oplevelse. Det tror jeg på, du synes du har. Det jeg siger er: Baseret på min viden om kommunikations betydning for en relation OG baseret på mit indgående kendskab til Ninah, så virker det klart på mig som om dette besøg kunne have fået et helt anderledes positivt forløb for dig, hvis du havde kommunikeret åbent om, hvad du ønskede.

Og til slut: Ninah ved at jeg svarer her, men hun har ikke set eller godkendt det, jeg har skrevet, inden jeg har slået det op.

Hej Havemand

Tak for dit input. Der var slet ingen tvivl om mine ønsker/vores aftale. Jeg har kun besøgt en håndfuld GP’er pt., men Ninah er det eneste, hvor det aftalte ikke blev indfriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...